مجله طراحی
مجله طراحی
بسته بندی چند منظوره

Loop

بسته بندی چند منظوره حلقه یک بند چند منظوره برای کمد لباس یا استفاده در منزل است. حلقه 240cmx180cm است. سطح و ساختار پارچه Loop با استفاده از یک تکنیک بافتنی دستی که قدمت زیادی به آن می رود ، 100٪ ساخته شده است. منسوجات حلقه 93 پانل های ساخته شده به صورت جداگانه با هم هستند تا کل ساخته شوند. Loop از 100٪ حق بیمه پشم گوسفند دریایی Alpaca استرالیا استفاده می کند. Alpaca حساسیت کمی دارد و گرما و تنفس را تضمین می کند. نساجی Loop دارای قابلیت انعطاف پذیری و فرم است در حالی که 93 صفحه آن از کشش و اجرای قوی برخوردار است. حلقه از الیاف طبیعی ، قابل تجدیدپذیر و زیست تخریب پذیر ساخته شده است

نام پروژه : Loop, نام طراحان : Miranda Pereira, نام مشتری : Daato.

Loop بسته بندی چند منظوره

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.