مجله طراحی
مجله طراحی
دستبند هوشمند

June by Netatmo

دستبند هوشمند JUNE یک دستبند مربیگری ضد آفتاب است. این اولین دستبند است که میزان نور خورشید را اندازه گیری می کند. در تلفن هوشمند کاربر به یک برنامه همراه وصل شده است ، که به خانمها توصیه می کند چه موقع و چگونه می توانند از پوست خود به طور روزانه در برابر اثرات خورشید محافظت کنند. ژوئن و برنامه همراه آن آرامش جدیدی را در خورشید ارائه می دهند. ژوئن شدت اشعه ماوراء بنفش را در زمان واقعی و کل قرار گرفتن در معرض آفتاب جذب شده توسط پوست کاربر در طول روز ردیابی می کند. JUNE که توسط طراح جواهرات فرانسوی کامیل تپه ساخته شده است با روحیه الماس با جنبه های درخشان ، JUNE را می توان به عنوان یک دستبند یا یک سینه بند پوشید.

نام پروژه : June by Netatmo, نام طراحان : Netatmo, نام مشتری : .

June by Netatmo دستبند هوشمند

این طراحی خوب برنده جایزه طراحی در رقابت طراحی بسته بندی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه را برای کشف بسیاری از کارهای طراحی بسته بندی جدید جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مشاهده کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.