مجله طراحی
مجله طراحی
پوشش جلد آلبوم

Haezer

پوشش جلد آلبوم هایزر به دلیل صدای باس مستحکم ، شکست های حماسی با جلوه های خوب جلا شناخته شده است. این نوع صدا است که به عنوان موسیقی رقص مستقیم به جلو منتقل می شود ، اما با بازرسی دقیق تر یا گوش دادن به شما می توانید چندین لایه فرکانس را در محصول نهایی کشف کنید. برای مفهوم خلاق و اجرای چالش ، شبیه سازی تجربه صوتی معروف به هایزر بود. سبک کارهای هنری اصلاً سبک موسیقی رقص معمولی نیست ، از این رو هائزر را یک ژانر خاص خود قرار می دهد.

نام پروژه : Haezer , نام طراحان : Chris Slabber, نام مشتری : CS Design & Illustration.

Haezer  پوشش جلد آلبوم

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.