مجله طراحی
مجله طراحی
مبلمان و مجسمه های ارگانیک

pattern of tree

مبلمان و مجسمه های ارگانیک گزارشی از پارتیشن که از قطعات مخروط به طور ناکارآمد استفاده می کند. یعنی قسمت باریک نیمه بالایی تنه و قسمت نامنظم ریشه ها. من به حلقه های ارگانیک سالانه توجه کردم. الگوهای ارگانیک با هم همپوشانی پارتیشن ریتم راحتی را در یک فضای معدنی ایجاد می کنند. با محصولاتی که از این چرخه مواد به وجود می آید ، جهت مکانی مکانیکی برای مصرف کننده امکان پذیر می شود. علاوه بر این ، منحصر به فرد بودن هر محصول به آنها ارزش بسیار بالاتری می بخشد.

نام پروژه : pattern of tree, نام طراحان : Hiroyuki Morita, نام مشتری : studio Rope.

pattern of tree مبلمان و مجسمه های ارگانیک

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.