مجله طراحی
مجله طراحی
اسباب بازی های چوبی متحرک

Tumbler" Contentment "

اسباب بازی های چوبی متحرک چگونه رنگین کمان داشته باشیم؟ چگونه باد تابستانی را بغل کنیم؟ من همیشه با بعضی موارد ظریف روبرو می شوم و احساس می کنم بسیار راضی و خوشحال هستم. چگونه ذخیره کنیم و چگونه مالکیت کنیم؟ کافی است به اندازه یک جشن خوب باشد. دوست دارم انواع مختلف مواد را به روشی ساده و خنده دار شکل دهم. بگذارید کودکان با آنها بازی کنند تا دنیای بدنی را بشناسند ، تخیل خود را تحریک کنند و به آنها در درک محیط اطراف خود کمک کنند.

نام پروژه : Tumbler" Contentment " , نام طراحان : Sha Yang, نام مشتری : Sha Yang Design.

Tumbler" Contentment "  اسباب بازی های چوبی متحرک

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.