مجله طراحی
مجله طراحی
سیستم صرفه جویی در آب

Gris

سیستم صرفه جویی در آب کاهش منابع آب این روزها یک مشکل جهانی است. دیوانه است که ما هنوز از آب آشامیدنی برای شستن توالت استفاده می کنیم! Gris یک سیستم صرفه جویی در مصرف آب بسیار باورنکردنی است که می تواند تمام آب مورد استفاده شما را در هنگام دوش گرفتن جمع کند. می توانید برای شستشوی توالت ، تمیز کردن خانه و برخی از فعالیتهای شستشو از این آب چربی جمع شده استفاده مجدد کنید. به این ترتیب می توانید حداقل 72 لیتر آب / نفر در روز در یک خانواده متوسط صرفه جویی کنید ، این بدان معناست که حداقل 3.5 میلیارد لیتر آب ذخیره شده در روز در چنین کشور 50 میلیون نفری مانند کلمبیا ذخیره می شود.

نام پروژه : Gris, نام طراحان : Carlos Alberto Vasquez, نام مشتری : IgenDesign.

Gris سیستم صرفه جویی در آب

این طراحی خوب برنده جایزه طراحی در رقابت طراحی بسته بندی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه را برای کشف بسیاری از کارهای طراحی بسته بندی جدید جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مشاهده کنید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.