مجله طراحی
مجله طراحی
دستگاه پخش فیلم های دیجیتال

Tria Set Top Box

دستگاه پخش فیلم های دیجیتال Tria یکی از جدیدترین Smart Set Top Box Vestel است که فناوری پخش دیجیتالی را برای کاربران تلویزیون فراهم می کند. مهمترین شخصیت Tria "تهویه پنهان" است. تهویه پنهان باعث ایجاد طرح های منحصر به فرد و ساده می شود. با این حال ، درپوش پلاستیکی یک کیس فلزی وجود دارد که برای جلوگیری از گرمای بیش از حد محصول استفاده می شود. سایر مشخصات فنی جعبه عبارتند از: این کارکردهای کامل فن آوری مانند پخش رسانه های مختلف (موسیقی ، فیلم ، عکس) را از طریق اینترنت و انبارهای رسانه های شخصی فراهم می کند. سیستم عامل Tria سیستم آندروید V4.2 Jelly Bean است.

نام پروژه : Tria Set Top Box, نام طراحان : Vestel ID Team, نام مشتری : Vestel Electronics Co..

Tria Set Top Box دستگاه پخش فیلم های دیجیتال

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.