مجله طراحی
مجله طراحی
تلویزیون به رهبری

XX240 BMS SNB LED TV

تلویزیون به رهبری سریال های تلویزیونی LED XX240 شامل 32 "، 39" ، 40 "، 42" ، 47 "، 50" از مقرون به صرفه ترین اندازه متوسط تا بالاترین بخش تلویزیون های با اندازه بزرگ با ایده طراحی مشابه ارائه چندین گزینه است. طراحی صفحه نمایش نیز متعلق به شرکت تولید است و با روش BMS مونتاژ می شود. فلز صفحه نمایش با رنگ با کیفیت بالا رنگ آمیزی می شود زیرا طرح باعث می شود قسمت بدنه باز شود و فقط آن را با ضخامت دیواره پشت جلد قاب می کند. بنابراین به نظر می رسد تلویزیون فقط با یک قاب نازک پوشیده شده است و قسمت آرم روشن شده در زیر.

نام پروژه : XX240 BMS SNB LED TV, نام طراحان : Vestel ID Team, نام مشتری : Vestel Electronics Co..

XX240 BMS SNB LED TV تلویزیون به رهبری

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.