مجله طراحی
مجله طراحی
بسته بندی غذاهای دریایی

PURE

بسته بندی غذاهای دریایی مفهوم این محصول جدید "عاری از" است. به عبارت ساده ، ما یک طراحی آرام و غیر معمول ایجاد کردیم. به طور معمول برای غذاهای دریایی قلع بسته بندی های تیره و درهم ریخته ، طراحی ما "عاری از" هر گونه بالاست نوری است. از طرف دیگر ، دامنه مخصوص افراد آلرژی و حساس به مواد غذایی نیز هست. بنابراین به نظر می رسد تقریبا به عمد نوعی پزشکی است. فروش از ژانویه 2013 آغاز شده و بسیار موفق است. بازخورد تجارت خرده فروشی این است: ما مدت زمان طولانی در انتظار یک ایده خوب و خوب فکر بودیم. مشتری آن را دوست خواهد داشت.

نام پروژه : PURE, نام طراحان : Bettina Gabriel, نام مشتری : gabriel design team – Hamburg.

PURE بسته بندی غذاهای دریایی

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.