مجله طراحی
مجله طراحی
حمام

Passion

حمام این اتاق حمام مظهر یانگ و یین ، سیاه و سفید ، شور و آرامش است. سنگ مرمر طبیعی به این اتاق حس اصلی و بی نظیری می بخشد. و از آنجا که ما همیشه به دنبال یک احساس طبیعی هستیم ، تصمیم گرفته ام از مواد آلی استفاده کنم که جو واقعاً صلح آمیز را ایجاد می کنند. سقف مانند لمس نهایی است که هماهنگی داخلی این اتاق را به ارمغان می آورد. بسیاری از آینه ها باعث می شود فضایی بیشتر به نظر برسد. سوئیچ ها ، سوکت ها و لوازم جانبی برای انتخاب متناسب با طرح رنگی کروم برقی انتخاب شدند. کروم براق در مقابل کاشی سیاه درجه یک به نظر می رسد ، و با فضای داخلی مطابقت دارد.

نام پروژه : Passion, نام طراحان : Julia Subbotina, نام مشتری : Julia Subbotina.

Passion حمام

این طراحی خوب برنده جایزه طراحی در رقابت طراحی بسته بندی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه را برای کشف بسیاری از کارهای طراحی بسته بندی جدید جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مشاهده کنید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.