مجله طراحی
مجله طراحی
نمایشگاه

From The Nature

نمایشگاه مکانی که نمایانگر طبیعت است و در برابر انسان مقاومت می کند تا وجود خودش را مصرف کند. در جای جای ، چوب طبیعی که محدود به بافت بتونی است ، از بافت بتونی کثیف خارج شده و به سقف آبی بلند می شود که نمادی از آسمان در گوشه ای از مکان است. درحال افزایش مکان مانند یک شبکه است و گویی در برابر لمس کردن خود مقاومت می کند. این ایده منطق کفش های گاه به گاه را که در سالن نمایشگاه به نمایش می گذارند همپوشانی دارد. طرح های بصری منحصر به فرد که بر روی دیوارها استفاده می شوند ، میانگین آلودگی طبیعت را نشان می دهد. ضخامت اپوکسی شفاف 4 میلی متر است و روی زمین پوشانده می شود ، بنابراین لایه فشرده آب را شبیه سازی می کند.

نام پروژه : From The Nature, نام طراحان : Ayhan Güneri, نام مشتری : EUROMAR İÇ VE DIŞ TİCARET LTD.STİ.

From The Nature نمایشگاه

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.