مجله طراحی
مجله طراحی
اسباب بازی

Rocking Zebra

اسباب بازی کودکان عاشق این اسباب بازی پر زرق و برق هستند ، در حالی که ظاهر مدرن ، گرافیک های بد بو و چوب طبیعی ، چشم نواز واقعی در خانه مدرن هستند. چالش طراحی شامل حفظ شخصیت اصلی یک اسباب بازی وراثت کلاسیک است ، در حالی که از تکنیک های پیشرفته و یک سیستم ساختمانی مدولار استفاده می شود تا انواع بعدی حیوانات بعدی با حداقل تغییر جزئی در اختیار شما قرار گیرد. این محصول بسته بندی شده نیز برای کانال های فروش مستقیم اینترنت نیاز به جمع و جور و کمتر از 10 کیلوگرم دارد. استفاده از ورقه ورقه چاپی سفارشی اول واقعی است ، و در نتیجه رنگ / الگوی کامل در سطح کاملاً مقاوم در برابر خراش ایجاد می شود

نام پروژه : Rocking Zebra, نام طراحان : Newmakers, نام مشتری : Newmakers.

Rocking Zebra اسباب بازی

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.