مجله طراحی
مجله طراحی
رهبری کانون توجه

Stratas.02

رهبری کانون توجه چراغهای مخصوص نورپردازی LED برای نصب آهنگ ، به طور خاص برای ماژول سری Xistato XSM Artist Series Xicato (بهترین LED ارائه رنگ در کلاس خود) طراحی شده است. ایده آل برای نورپردازی آثار هنری و محیط های داخلی ، زیبایی زیبایی و اندازه کلی جمع و جور. Stratas.02 به صورت استاندارد با 3 بازتابنده قابل تعویض (نقطه 20˚ ، 40˚ متوسط ، سیل 60˚) و یک لوور ضد تابش لانه زنبوری تهیه می شود.

نام پروژه : Stratas.02, نام طراحان : Christian Schneider-Moll, نام مشتری : .

Stratas.02 رهبری کانون توجه

این طراحی خوب برنده جایزه طراحی در رقابت طراحی بسته بندی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه را برای کشف بسیاری از کارهای طراحی بسته بندی جدید جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مشاهده کنید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.