مجله طراحی
مجله طراحی
لامپ

Capsule Lamp

لامپ این لامپ در ابتدا برای یک مارک لباس بچه گانه طراحی شده بود. الهام گرفتن از اسباب بازیهای کپسولی است که کودکان از ماشینهای فروش که معمولاً در مغازه ها واقع شده اند دریافت می کنند. با نگاه کردن به چراغ ، می توانید یک دسته از اسباب بازی های کپسولی رنگارنگ را مشاهده کنید ، هر یک آرزو و لذت را حمل می کنند که روح جوانی را بیدار می کند. تعداد کپسول ها را می توان تنظیم کرد و محتوا را آنطور که دوست دارید جایگزین کرد. از چیزهای بی اهمیت روزمره گرفته تا تزئینات ویژه ، هر شیئی که در کپسول ها قرار داده اید به روایت بی نظیری از خود شما تبدیل می شود و بدین ترتیب زندگی و حالت ذهنی شما را در یک زمان خاص متبلور می کند.

نام پروژه : Capsule Lamp, نام طراحان : Lam Wai Ming, نام مشتری : .

Capsule Lamp لامپ

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.