مجله طراحی
مجله طراحی
حیاط و طراحی باغ

Shimao Loong Palace

حیاط و طراحی باغ حیاط با استفاده از منظم و منظم و منظم از منظر منظر ، از حیاط به ابعاد مختلفی متصل می شود ، با یکدیگر نفوذ می کند و یکنواخت تبدیل می شود. با استفاده از استراتژی عمودی به طرز ماهرانه ای ، اختلاف ارتفاع 4 متری به برجسته و ویژگی این پروژه بر می گردد و منظره حیاط چند سطحی ، هنری ، زنده و طبیعی را ایجاد می کند.

نام پروژه : Shimao Loong Palace, نام طراحان : Beijing Miland International Landscape Planning and Design Co., Ltd. China, نام مشتری : Beijing Miland InternationalLandscape Planning andDesign Co., Ltd..

Shimao Loong Palace حیاط و طراحی باغ

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.