مجله طراحی
مجله طراحی
طراحی داخلی

Gray and Gold

طراحی داخلی رنگ خاکستری خسته کننده به نظر می رسد. اما امروزه این رنگ در سبک هایی مانند شیر ، مینیمالیسم و سلام فن آوری یکی از سرهای اصلی است. خاکستری رنگ ارجحیت به حریم شخصی ، آرامش و استراحت است. بیشتر آنهایی را که با مردم کار می کنند یا درگیر مطالبات شناختی هستند ، به عنوان یک رنگ داخلی داخلی دعوت می کند. دیوارها ، سقف ، مبلمان ، پرده و کف به رنگ خاکستری است. رنگ و اشباع خاکستری فقط متفاوت است. طلا با جزئیات و لوازم جانبی اضافی اضافه شد. توسط قاب عکس برجسته شده است.

نام پروژه : Gray and Gold, نام طراحان : Sergei Savateev, نام مشتری : SAVATEEV.DESIGN.

Gray and Gold طراحی داخلی

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.