مجله طراحی
مجله طراحی
خانه

Dezanove

خانه الهام این معمار از چوب بهبود یافته اکالیپتوس "bateas" گرفته شده است. این سکوهای تولید صدف در رودخانه و تشکیل صنعت محلی بسیار مهم در "Ria da Arousa" اسپانیا است. از چوب اکالیپتوس در این سکوها استفاده می شود و پسوندهای این درخت در منطقه وجود دارد. سن چوب پنهان نیست و از چهره های مختلف بیرونی و درونی چوب برای ایجاد احساسات مختلف استفاده می شود. خانه سعی می کند سنت محیط اطراف را قرض کند و از طریق داستانی که در طراحی و جزئیات گفته شده است ، آنها را آشکار سازد.

رستوران

Xin Ming Yuen

رستوران ورودی یک رژه از مواد ، ساختارها و رنگهای متضاد است. منطقه پذیرایی فضایی از آرامش است. الگوهای مشکوک با تزئینات بازیگوش روبرو می شوند. پشت یک منطقه نوار پویا در یک زمینه استراحت است. چراغهای LED با الگوی چینی سنتی ، چینی باعث می شود حس آینده گرایی به وجود بیاید. گذر از یک شبدر بام با ظرافت آراسته محل ناهار خوری است. تزئین شده با تصاویر گل ، کربوهیدرات ماهی ، صفحه های شیشه ای آغشته به رنگ و کابینت گیاهان دارویی باستانی Bai Zi ، یک سفر تصویری در طول زمان و یادگارهای فرهنگی در مد است.

فضای خرده فروشی

Portugal Vineyards

فضای خرده فروشی فروشگاه مفهوم پرتغال Vineyards اولین فروشگاه فیزیکی برای شرکت تخصصی شراب آنلاین است. این فروشگاه واقع در مجاورت دفتر مرکزی شركت ، روبروی خیابان و اشغال 90 متر مربع ، از یك طرح باز و بدون پارتیشن تشکیل شده است. فضای داخلی یک فضای کم نور سفید و کم رنگ با گردش دایره است - بوم سفید برای درخشان و نمایش دادن شراب پرتغالی. قفسه ها با توجه به تراس های شراب در یک خرده فروشی 360 درجه همهجانبه و بدون پیشخوان از دیوارها حک شده اند.

هنر

Metamorphosis

هنر این سایت در منطقه صنعتی Keihin در حومه توکیو قرار دارد. انتشار دود به طور مداوم از دودکش های کارخانه های صنعتی سنگین ممکن است تصویری منفی مانند آلودگی و ماتریالیسم به تصویر بکشد. با این حال ، این عکسها به جنبه های مختلف کارخانه هایی که زیبایی زیبایی آن را نشان می دهند ، تمرکز کرده است. در طول روز ، لوله ها و سازه ها با استفاده از خطوط و بافت ها الگوهای هندسی ایجاد می کنند و مقیاس در تجهیزات آب و هوایی هوایی از عزت را ایجاد می کند. در شب ، امکانات به یک قلعه مرموز کیهانی تبدیل می شود که فیلم های علمی تخیلی در دهه 80 است.

اجتماعی و اوقات فراغت

Baoan - Guancheng Family Fit Bar

اجتماعی و اوقات فراغت خطوط افقی و عمودی برای ایجاد یک شبکه از یکدیگر تلاقی می کنند. هر شبکه یک بستر ارتباطی است که همچنین منبع طراحی نوار ویسکی است. از نظر صرفه جویی در مصرف انرژی و حفاظت از محیط زیست ، طراح از لامپ های صرفه جویی در مصرف انرژی در سراسر نوار استفاده کرده است. به منظور حفظ کیفیت هوا در میله ، این طرح از پنجره هایی از شمال به جنوب استفاده می کند که می تواند از عبور هوای طبیعی اطمینان حاصل کند.

سالن نمایشگاه

City Heart

سالن نمایشگاه از معماری شهر تا شاخص برای درک و سنجش تعادل طراحی ، بیان شهر در سه فضای گوشه ای متراکم شده است ، از طریق ساخت و ساز و توسعه شهری برای ارتقا enterprises شرکت ها ، چشم انداز شهر و مردم از تغییر شهر و ویژگی های شهری و شهری تاشو آب و هوا در ازای مبادله برای بیان درک طراح از یک شهر ، گذشته های شهر را بیشتر ببینید تا آینده اش را ببینید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.