مجله طراحی
مجله طراحی
دفاتر فروش

Suzhou·Merchants Great Lakes Century

دفاتر فروش با سطح آب به عنوان آینه ، تصویر ارتفاعی از ساختمان تنظیم شده است. با مجسمه سازی و کاشت به عنوان عناصر ، علاقه آب از طریق تزئین شکل می گیرد. با کاشت شناور و تغییر فواره ها و چراغ های هنری ، علاقه ایجاد می شود. با آب به عنوان روح ، ترکیب هنر و عملکرد از طریق نقطه عطف فضا نتیجه می گیرد. استخر گسترده ای ، در آفتاب ، آب موج می زند ، شفاف و شفاف ، می درخشد ، از طریق آب روشن می تواند نگرش هر یک از کاشی ها را به وضوح مشاهده کند ، به نظر می رسد که به طور کلی ذهن انسان را نیز تمیز می کند.

مسکن چند واحدی

Best in Black

مسکن چند واحدی Best in Black یک پروژه است که هدف آن ایجاد نوع جدیدی از ساختمانهای مسکونی است. طراحی داخلی آپارتمان ها نمایانگر جلسات طراحی صنعتی با معماری مکزیک است ، مواد انتخاب شده برای ایجاد حس شگفتی در اماکن عمومی و نگاهی گرم به آپارتمان ها نشان می دهند که این برخلاف نمای تمیز و روان است. چهار نما به وضوح در یک قرارگیری تصادفی از فرم های بازی تتریس که دیوارها و پنجره های ساختمان را تشکیل می دهد الهام گرفته شده است ، اتمسفری با نور ایجاد می کند که راحتی را برای کاربر ایجاد می کند.

پیانوی ترکیبی لوکس

Exxeo

پیانوی ترکیبی لوکس EXXEO یک پیانوی ترکیبی زیبا برای فضاهای معاصر است. این شکل منحصر به فرد تجسم همجوشی سه بعدی از امواج صوتی است. مشتریان می توانند پیانو خود را به طور کامل تنظیم کنند تا به عنوان یک قطعه دکوراسیون هنری با محیط اطراف آن هماهنگ باشد. این پیانوی پیشرفته از مواد اگزوتیکی همچون فیبر کربن ، چرم پریمیوم اتومبیل و آلومینیوم درجه هوافضا ساخته شده است. سیستم بلندگوهای صوتی پیشرفته. دامنه پویای گسترده پیانوهای بزرگ را از طریق سیستم صدای بلندگو 200 وات و 9 بازسازی می کند. باتری داخلی داخلی این پیانو را قادر می سازد تا حداکثر 20 ساعت را با یک بار شارژ انجام دهد.

خانه فروش

Zhonghe Kechuang

خانه فروش این پروژه عمق و دقت مواد ، فناوری و فضا را دنبال می کند و بر تمامیت عملکرد ، ساختار و فرم تأکید می کند. از طریق ترکیبی از اثر نورپردازی و مواد جدید برای تشکیل بهترین عناصر زیبایی شناختی ، برای رسیدن به هدف از طراحی برش لبه ، به افراد بی حد و حصر از تکریم فن آوری می دهد.

خانه مسکونی

Casa Lupita

خانه مسکونی کاسا لوپیتا ادای احترام به معماری کلاسیک استعماری مریدا ، مکزیک و محله های تاریخی آن. این پروژه شامل مرمت casona ، که یک مکان میراث در نظر گرفته شده است ، و همچنین طراحی معماری ، داخلی ، مبلمان و چشم انداز. فرضیه مفهومی پروژه اضافه کردن معماری استعماری و معاصر است.

مهد کودک Cifi Donut

CIFI Donut

مهد کودک Cifi Donut مهد کودک CIFI Donut به یک اجتماع مسکونی متصل است. به منظور ایجاد یک مکان فعالیت آموزشی پیش دبستانی که یکپارچگی عملی و زیبایی باشد ، سعی می شود فضای فروش را با فضای آموزش ترکیب کند. از طریق ساختار حلقه که فضاهای سه بعدی را به هم پیوند می دهد ، ساختمان و منظره به طور هماهنگ و یکپارچه ساخته شده و یک مکان فعالیتی پر از سرگرمی و اهمیت آموزشی را تشکیل می دهند.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.