مجله طراحی
مجله طراحی
هنر

Metamorphosis

هنر این سایت در منطقه صنعتی Keihin در حومه توکیو قرار دارد. انتشار دود به طور مداوم از دودکش های کارخانه های صنعتی سنگین ممکن است تصویری منفی مانند آلودگی و ماتریالیسم به تصویر بکشد. با این حال ، این عکسها به جنبه های مختلف کارخانه هایی که زیبایی زیبایی آن را نشان می دهند ، تمرکز کرده است. در طول روز ، لوله ها و سازه ها با استفاده از خطوط و بافت ها الگوهای هندسی ایجاد می کنند و مقیاس در تجهیزات آب و هوایی هوایی از عزت را ایجاد می کند. در شب ، امکانات به یک قلعه مرموز کیهانی تبدیل می شود که فیلم های علمی تخیلی در دهه 80 است.

اجتماعی و اوقات فراغت

Baoan - Guancheng Family Fit Bar

اجتماعی و اوقات فراغت خطوط افقی و عمودی برای ایجاد یک شبکه از یکدیگر تلاقی می کنند. هر شبکه یک بستر ارتباطی است که همچنین منبع طراحی نوار ویسکی است. از نظر صرفه جویی در مصرف انرژی و حفاظت از محیط زیست ، طراح از لامپ های صرفه جویی در مصرف انرژی در سراسر نوار استفاده کرده است. به منظور حفظ کیفیت هوا در میله ، این طرح از پنجره هایی از شمال به جنوب استفاده می کند که می تواند از عبور هوای طبیعی اطمینان حاصل کند.

سالن نمایشگاه

City Heart

سالن نمایشگاه از معماری شهر تا شاخص برای درک و سنجش تعادل طراحی ، بیان شهر در سه فضای گوشه ای متراکم شده است ، از طریق ساخت و ساز و توسعه شهری برای ارتقا enterprises شرکت ها ، چشم انداز شهر و مردم از تغییر شهر و ویژگی های شهری و شهری تاشو آب و هوا در ازای مبادله برای بیان درک طراح از یک شهر ، گذشته های شهر را بیشتر ببینید تا آینده اش را ببینید.

لامپ میز

Oplamp

لامپ میز Oplamp شامل یک بدنه سرامیکی و یک پایه چوب جامد است که منبع نور هدایت شده بر روی آن قرار گرفته است. به لطف شکل آن ، که از طریق همجوشی سه مخروط بدست می آید ، بدن Oplamp می تواند به سه حالت متمایز چرخانده شود که انواع مختلفی از نور ایجاد می کند: لامپ میز بلند با نور محیط ، لامپ میز کم با نور محیط یا دو چراغ محیط. هر پیکربندی مخروط لامپ حداقل به یکی از پرتوهای نور اجازه می دهد تا به طور طبیعی با تنظیمات معماری اطراف ارتباط برقرار کند. Oplamp در ایتالیا طراحی و ساخته شده است.

چراغ میز قابل تنظیم

Poise

چراغ میز قابل تنظیم ظاهر آکروباتیک Poise ، یک لامپ جدول که توسط Robert Dabi از Unform.Studio طراحی شده است بین ایستا و پویا و حالت بزرگ یا کوچک تغییر می کند. بسته به نسبت بین حلقه روشن آن و بازوی نگهدارنده آن ، یک خط تقاطع یا مماس به دایره رخ می دهد. هنگامی که در قفسه بالاتر قرار گرفت ، حلقه می تواند قفسه را باز کند. یا با کج شدن حلقه ، می تواند دیواره اطراف را لمس کند. هدف از این قابلیت تنظیم این است که مالک را به طور خلاقانه درگیر کرده و متناسب با سایر اشیاء اطراف آن با منبع نور بازی کند.

پوستر نمایشگاه

Optics and Chromatics

پوستر نمایشگاه عنوان Optics and Chromatic به بحث بین گوته و نیوتن در مورد ماهیت رنگها اشاره دارد. این بحث با برخورد دو ترکیب شکل حرفی نشان داده می شود: یکی محاسبه شده ، هندسی ، با خطوط تیز ، دیگری متکی به بازی امپرسیونیستی سایه های رنگارنگ است. در سال 2014 این طرح به عنوان پوشش سری Artist Covers Pantone Plus استفاده می شد.