مجله طراحی
مجله طراحی
تقویم

Calendar 2014 “ZOO”

تقویم کیت کاردستی کاغذ ZOO به راحتی جمع می شود. به هیچ چسب و قیچی لازم نیست. با قرار دادن قطعات در کنار هم با همان علامت جمع کنید. هر حیوان تقویم دو ماه خواهد بود. طرح های با کیفیت توانایی اصلاح فضای و تغییر ذهن کاربران آن را دارند. آنها راحتی دیدن ، نگه داشتن و استفاده را به شما ارائه می دهند. آنها از سبکی و یک عنصر غافلگیرکننده غنی شده و فضای را غنی می کنند. محصولات اصلی ما با استفاده از مفهوم زندگی با طراحی طراحی شده اند.

تولید / ارسال تولید / پخش

Ashgabat Tele-radio Center ( TV Tower)

تولید / ارسال تولید / پخش Ashgabat Tele - مرکز رادیو (برج تلویزیون) یک بنای یادبود با ارتفاع 211 متر است که در حومه جنوبی عشق آباد پایتخت ترکمنستان واقع در تپه 1024 متر بالاتر از سطح دریا واقع شده است. تلویزیون برج مرکزی قطب اصلی برای تولید برنامه های رادیویی و تلویزیونی ، تولید پست و پخش است. و یکی از بهترین نمونه های پیشرفته ترین تکنولوژی دیجیتال است. تلویزیون برج باعث شد تا ترکمنستان پیشگام پخش زمینی HD در آسیا شود. تلویزیون برج بزرگترین سرمایه گذاری فناوری 20 سال گذشته در پخش است.

چرخ لودر

Arm Loader

چرخ لودر لودری که بیشتر در زمینه‌های ناهموار کار می کند ممکن است باعث شود راننده دچار بیماری حرکتی شدید شود و همچنین باعث شود احساس خستگی سریع شود. با این حال ، 'ARM LOADER' اجازه می دهد تا نقاط مختصات موجود در زمین را به رسمیت بشناسد و به صندلی راننده کمک می کند تا پایدار و متزلزل نباشد. بنابراین به راننده کمک می کند تا احساس خستگی نکند و به آنها اجازه می دهد کار خود را با خیال راحت انجام دهند.

تقویم

Calendar 2014 “Safari”

تقویم صفری یک تقویم حیوانات کاردستی است. 6 برگه را با 2 تقویم ماهانه در طرفین برداشته و مونتاژ کنید. بدنه و قسمتهای مفصل را در امتداد چینشها تا کنید ، به علائم روی مفاصل نگاه کنید و مطابق شکل در کنار هم قرار بگیرید. طرح های با کیفیت توانایی اصلاح فضای و تغییر ذهن کاربران آن را دارند. آنها راحتی دیدن ، نگه داشتن و استفاده را به شما ارائه می دهند. آنها از سبکی و یک عنصر غافلگیرکننده غنی شده و فضای را غنی می کنند. محصولات اصلی ما با استفاده از مفهوم زندگی با طراحی طراحی شده اند.

فلش مموری Usb

Frohne eClip

فلش مموری Usb eClip اولین فلش USB درایو کلیپ کاغذی جهان با یک خط کش متریک است. از eClip جایزه طراحی iDA و Golden A 'Silver دریافت شد. eClip سبک وزن است ، در صفحه کلید شما متناسب است و مانند کلیپ کاغذی کار می کند تا اوراق ، رسید و پول خود را سازماندهی کند. eClip از داده های شخصی ، مالکیت معنوی ، داده های کارفرمایان ، داده های پزشکی و اسرار تجاری با نرم افزار امنیتی محافظت می کند. eClip توسط Frohne در فلوریدا طراحی شده است. کانکتور حافظه طلا از مقاومت در برابر ضربه ، خراش ، ضد آب ، مقاوم در برابر الکل ، مقاوم در برابر گرد و غبار ، مقاوم در برابر زنگ زدگی و الکترومغناطیسی برخوردار است.

اره

Rotation Saw

اره اره زنجیره ای برق با یک دسته چرخشی. این زنجیره دارای دسته ای است که 360 درجه می چرخد و در زاویه های از پیش تعریف شده متوقف می شود. به طور کلی ، افراد با چرخاندن اره های خود در زوایای مشخص یا تکیه دادن یا کج کردن قسمتهای بدن ، درختان را به صورت افقی یا عمودی برش می دهند. متأسفانه ، اره غالباً از چنگال کاربر خارج می شود یا کاربر مجبور است در موقعیتی ناخوشایند کار کند ، که ممکن است باعث صدمات شود. برای جبران چنین اشکالاتی ، اره پیشنهادی به یک دسته چرخان تعبیه شده است تا کاربر بتواند زوایای برش را تنظیم کند.