مجله طراحی
مجله طراحی
روشنایی داخلی

Jordan Apotheke

روشنایی داخلی لامپ های کاربردی با پشتیبانی از معماری رسا در فضای داخلی داروخانه ، از نظر ظاهری کاملاً چشمگیر هستند و به جای طراحی وسایل جانبی خود ، توجه خود را به تأثیر نورشان جلب می کنند. چراغ های روشنایی اساسی یا در لامپ های آویز هستند که شکل مبلمان را ردیابی می کنند یا در کناره های سقف معلق نصب شده اند و آن را تا حد امکان از نورهای زیر دور نگه می دارند. بنابراین ، کاربران می توانند بر روی نور نوری که از طریق داروخانه منتهی می شود ، متشکل از کاشی های دارای نور پس زمینه RGB-LED که مطابق با رنگ پیشخوان های دارای نور پس زمینه بصورت پویا است ، متمرکز شوند.

یک تابه Wc آویز دیواری

SEREL Purity

یک تابه Wc آویز دیواری در حالی که کاسه توالت خلوصی وارد تسلط گذارهای نرم می شود ، بلکه نسیم ساده و کمینه را در محیط باقی می گذارد. نه تنها با زیبایی شناسی خود کاربر را تحت تأثیر قرار می دهد بلکه با پاکیزگی و بی گناهی نیز روبرو می شود و به طبیعت احترام می گذارد. رویکرد کلی در طراحی مجموعه جلد صندلی از آسانسورهای قابل تنظیم ، مکانیزم قفل صندلی توالت ، دکمه های کنترل عملکرد است که در قسمت داخلی مجموعه جلد قرار داده می شود. دکمه هایی که با کاربر در تماس هستند روی مناطقی قرار می گیرند که سخت ترین آنها کثیف شدن است ، بنابراین این یک مزیت اضافی از نظر بهداشت است.

مجموعه حمام

FRACTURE

مجموعه حمام سبک منحصر به فرد از سرویس های بهداشتی و سرامیکی ، طراحی چشمگیر خطوط شیشه ای شکستگی نظر Deconstructivism… شکست شکست یکپارچگی اجزای سازه ، بازی ها روی سطوح ، برای ساختن عناصر طراحی هندسی مانند خارجی محصولات و حرکت سبک ساختارشکن مبتنی بر این سریال به عنوان نمونه ای از شکستگی بیین با یکی از سریال های قابل توجه روبرو شد.

کمد مجموعه شام

Baan

کمد مجموعه شام "baan" نوعی از کمد است که به طور خاص به منظور استفاده از شام طراحی شده است. این ظاهر منحصر به فرد و قدرت آن روایتی است که با عملکرد مرتبط است. چندین ویژگی متمایز از سیستم های کابینت وجود دارد. کارکردها و ویژگی های مختلف کمد که به صورت داستانی مانند درج کارد و چنگال و جعبه بافت ها از هم جدا می شوند توسط شومینه و دودکش نمایش داده می شوند. علاوه بر این ، شیشه های شراب توسط لوستر نشان داده شده و قفسه ظرف به وسیله پله نمادی می شود. چهار مؤلفه اصلی خانه وجود دارد که از آنها ایده های روایی است.

عینک

Mykita Mylon, Basky

عینک مجموعه MYKITA MYLON از یک ماده پلی آمید سبک ساخته شده است که قابلیت تنظیم فردی برجسته را دارد. این ماده ویژه به لطف تکنیک Seltering Laser Sintering (SLS) به صورت لایه ای ایجاد می شود. با تفسیر مجدد فرم سنتی و دیدنی پانتومالی گرد و بیضی شکل که در دهه 1930 مد بود ، مدل BASKY چهره جدیدی به این مجموعه دیدنی اضافه می کند که در ابتدا برای استفاده در ورزش طراحی شده است.

کتاب

Brazilian Cliches

کتاب "کلیشه های برزیلی" با استفاده از تصاویر از یک فهرست قدیمی از کلیشه های مطبوعاتی برزیل ساخته شده است. اما دلیل عنوان آن فقط به دلیل کلیشه هایی نیست که برای ترسیم تصاویر آن به کار رفته است. در نوبت هر صفحه ، ما به انواع دیگری از کلیشه های برزیل می پردازیم: موارد تاریخی ، مانند ورود پرتغالی ها ، مداحی کردن سرخپوستان بومی ، چرخه های اقتصادی قهوه و طلا ... این حتی کلیشه های معاصر برزیل ، پر از ترافیک ، بدهی ها ، آپارتمان های بسته و از خود بیگانگی - در یک روایت بی نظیر بینایی معاصر به تصویر کشیده شده است.