مجله طراحی
مجله طراحی
طراحی داخلی تجاری

KitKat

طراحی داخلی تجاری از طریق طراحی فروشگاه ، به طور خاص برای بازار کانادا و مشتری های Yorkdale ، مفهوم و برند کلی را به شیوه ای ابتکاری ارائه دهید. با استفاده از تجربه یک مکان پاپ قبلی و بین المللی برای نوآوری و تجدید نظر در کل تجربه. ایجاد یک فروشگاه فوق العاده کاربردی ، که می تواند به خوبی برای یک ترافیک بسیار بالا ، فضای پیچیده کار کند.

طراحی داخلی

Arthurs

طراحی داخلی کوره معاصر ، اتاق استراحت و کوکتل معاصر آمریکای شمالی واقع در تورنتو Midtown و جشن گرفتن یک منوی کلاسیک تصفیه شده و نوشیدنی های امضایی افراطی. رستوران آرتور سه فضای مجزا برای لذت بردن دارد (فضای ناهار خوری ، بار ، و پاسیو پاسیو) که هم زمان احساس صمیمی و جادار می کنند. سقف در طراحی تابلوهای چوبی جلویی با روکش چوبی بی نظیر است ، ساخته شده برای تقویت شکل هشت ضلعی اتاق ، و تقلید از ظاهر کریستال برش خورده در بالا است.

خانه سرگرم کننده برای کودکان

Fun house

خانه سرگرم کننده برای کودکان این طراحی ساختمان برای یادگیری و بازی کودکان است که یک خانه کاملاً سرگرم کننده از یک پدر فوق العاده است. طراح با استفاده از مواد سالم و اشکال ایمنی را به یک فضای شگفت انگیز و جالب تبدیل کرده است. آنها سعی در ایجاد یک خانه بازی کودکان راحت و گرم کردند و سعی کردند رابطه والدین و کودک را تشدید کنند. مشتری به طراح گفت که به 3 هدف برسد که عبارتند از: (1) مواد طبیعی و ایمنی ، (2) کودکان و والدین را خوشحال و (3) فضای ذخیره سازی کافی. طراح یک روش ساده و واضح برای رسیدن به هدف پیدا کرده است که همان خانه ، همان آغاز فضای کودکان است.

خانه داخلی

Spirit concentration

خانه داخلی فضایی برای یک خانه چیست؟ طراح معتقد است که این طرح از الزامات مالک ناشی می شود و روح را به فضا می رساند. بنابراین ، طراح هدف خود را از فضا توسط زوج دوست داشتنی هدایت کرد. هر دو مالک نسبت به فرهنگ ژاپنی مواد و راه حل طراحی را دوست دارند. برای نشان دادن خاطرات بین ذهنشان ، آنها تصمیم گرفتند از چوب های مختلف چوب برای ایجاد خانه ای روح استفاده کنند. در نتیجه ، آنها 3 هدف اجماع این خانه ایده آل را تشکیل دادند که عبارتند از: (1) فضای آرام ، (2) فضاهای عمومی منعطف و جذاب و (3) فضاهای خصوصی راحت و نامرئی.

خانه برای خاطرات

Memory Transmitting

خانه برای خاطرات این خانه تصاویر خانه را توسط تیرهای چوبی و پشته ای آجدار آجرهای سفید منتقل می کند. نور از فضای آجرهای سفید در اطراف خانه می رود و فضای خاصی را برای مشتری ایجاد می کند. طراح از روشهای مختلفی برای حل محدودیت های این ساختمان برای تهویه هوا و فضای ذخیره سازی استفاده می کند. همچنین ، مواد را با حافظه مشتری مخلوط کرده و زیبایی زیبایی و زیبایی را از طریق ساختار ارائه دهید و به سبک منحصر به فرد این خانه متصل شوید.

خانه داخلی

Seamless Blank

خانه داخلی این خانه برای ارائه سبک زندگی بی نظیر مهماندار است که یک طراح گرافیک و خانه کارآفرین است. طراح مواد طبیعی را برای نشان دادن ترجیحات مهماندار و حفظ مناطق خالی برای پر کردن وسایل اعضای خانواده ارائه می دهد. آشپزخانه مرکز خانه است ، ویژه ای که برای اتاق مهمانسرا طراحی شده است و اطمینان حاصل کنید که والدین می توانند در هر مکانی ببینند. این خانه مجهز به کفپوش بدون درز گرانیت سفید ، نقاشی معدنی ایتالیایی ، شیشه شفاف و روکش پودر سفید است تا جزئیات ظریف مواد را نشان دهد.