مجله طراحی
مجله طراحی
طراحی داخلی مهمانخانه

The MeetNi

طراحی داخلی مهمانخانه از نظر عناصر طراحی ، قرار نیست پیچیده یا مینیمالیستی باشد. رنگ ساده چینی را به عنوان پایه می گیرد ، اما از رنگ بافتی برای خالی ماندن فضای استفاده می کند ، که برداشت هنری شرقی را در راستای زیبایی شناسی مدرن شکل می دهد. مبلمان منزل مدرن اومانیستی و تزئینات سنتی با داستانهای تاریخی به نظر می رسد دیالوگ های باستانی و مدرن در فضا جریان دارد ، با جذابیتی که از اوقات فراغت باستانی برخوردار است.

طراحی داخلی هتل

New Beacon

طراحی داخلی هتل فضا ظرف است. طراح عناصر احساسی و فضایی را درون آن تزریق می کند. طراح با ترکیب ویژگی های فضا نورمنون ، طرز تهیه مسیر فضا ، کسر از احساسات به دنباله را تکمیل می کند ، و سپس یک داستان کامل را شکل می دهد. احساسات انسانی به طور طبیعی از طریق تجربه رسوب و تعالی می یابد. از تکنیک های مدرن برای استعاره فرهنگ شهر باستانی استفاده می کند ، و حکمت زیبایی شناختی را برای هزاران سال نشان می دهد. این طرح ، به عنوان تماشاگر ، به آهستگی می گوید كه چگونه یك شهر زندگی انسانی معاصر را با زمینه خود تغذیه می كند.

کلینیک

Chibanewtown Ladies

کلینیک عنصر مهم این طرح این بود که افرادی که به بیمارستان می آیند ، آرامش می یابند. به عنوان یکی از ویژگی های فضا ، علاوه بر اتاق سالمندان ، یک پیشخوان مانند آشپزخانه جزیره ای نیز تنظیم شده است که می تواند در اتاق انتظار شیر را برای کودک درست کند. منطقه بچه ها که در مرکز فضا قرار دارند ، نمادی از فضا است و آنها می توانند کودکان را از هر جایی تماشا کنند. کاناپه ای که بر روی دیوار قرار دارد ، دارای بلندی است که نشستن یک خانم باردار را راحت تر می کند ، زاویه عقب تنظیم می شود ، و سختی کوسن تنظیم می شود تا خیلی نرم نباشد.

رستوران

Jiao Tang

رستوران این پروژه یک رستوران hotpot است که در چنگدو چین واقع شده است. الهام از طراحی منشأ هماهنگی بین انسان و طبیعت در نپتون است. این رستوران با هفت طرح طراحی شده است تا داستان های نپتون را به نمایش بگذارد. مفاهیم فیلم و تلویزیون ، هنر ، علم و فناوری ، طراحی اصلی دکوراتیو مبلمان ، لامپ ها ، کارد و چنگال و غیره ، تجربه غوطه وری دراماتیک را برای بازدید کنندگان فراهم می کند. جمع شدن مواد و تضاد رنگ باعث ایجاد جو فضایی می شود. هنر نصب مکانیکی برای تقویت تعامل فضا و تجربه مصرف کننده استفاده می شود.

سالن

BeantoBar

سالن عنصر مهم این طرح ، جذابیت متریال مورد استفاده بود. ماده اصلی مورد استفاده ، سرو قرمز غربی بود که در اولین فروشگاه آنها در ژاپن نیز مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان روشی برای نمایش مواد ، ریکی واتانابه با جمع کردن تکه های یک به یک مانند یک پارکت ، الگوی موزائیکی را جمع کرد و از جوهره مواد رنگ های ناموزون استفاده کرد. با وجود استفاده از همان مواد ، با برش آنها ، ریکی واتانابه با توجه به زاویه دید ، با موفقیت توانست عبارات را تغییر دهد.

رستوران

Nanjing Fishing Port

رستوران این پروژه یک رستوران تبدیل شده با سه طبقه در نانجینگ است و حدود 2،000 متر مربع را دربر می گیرد. جدا از پذیرایی و جلسات ، فرهنگ چای و فرهنگ شراب در دسترس است. دکوراسیون یک احساس جدید و زنده از چینی را از سقف تا چیدمان سنگ در کف پیوند می زند. سقف با براکت ها و سقف های باستانی چینی تزئین شده است. این عنصر اصلی طراحی روی سقف را تشکیل می دهد. موادی مانند روکش چوب ، استیل ضد زنگ طلایی و نقاشی که نشان دهنده احساس جدید چینی است با هم مخلوط می شوند تا یک فضای جدید احساس چینی ایجاد کنند.