مجله طراحی
مجله طراحی
خانواده خانوادگی

Funlife Plaza

خانواده خانوادگی Funlife Plaza یک مرکز خرید خانوادگی برای اوقات فراغت و آموزش بچه ها است. با هدف ایجاد یک راهرو ماشین مسابقه ای برای کودکان برای سوار شدن به اتومبیل در هنگام خرید والدین ، یک خانه درختی برای کودکان که باید در آن تماشا کنند و در داخل بازی کنند ، یک سقف "لگو" با نام مرکز خرید پنهان برای تحریک تخیل کودکان. زمینه سفید و سفید ساده با رنگ های قرمز ، زرد و آبی ، بگذارید کودکان آن را روی دیوارها ، کفها و توالت بکشند و رنگ کنند!

نام پروژه : Funlife Plaza, نام طراحان : Martin chow, نام مشتری : Shanghai retail estate company limited.

Funlife Plaza خانواده خانوادگی

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.