مجله طراحی
مجله طراحی
ساختمان مسکونی

Flexhouse

ساختمان مسکونی Flexhouse خانه ای تک خانواده در دریاچه زوریخ در سوئیس است. Flexhouse ساخته شده در یک قطعه مثلثی زمینی چالش برانگیز ، که بین خط راه آهن و جاده دسترسی محلی فشرده شده است ، نتیجه غلبه بر بسیاری از چالش های معماری است: مسافت محدود کننده مرز و حجم ساختمان ، شکل مثلثی طرح ، محدودیت در مورد بومی محلی. بنای حاصل از آن با دیوارهای گسترده ای از شیشه و نمای روبان مانند سفید ، از نظر ظاهری بسیار سبک و متحرک است که شبیه یک کشتی آینده گرایانه است که از دریاچه قایق گرفته و خود را مکانی طبیعی برای اسکله کردن کرده است.

نام پروژه : Flexhouse, نام طراحان : Evolution Design, نام مشتری : Evolution Design.

Flexhouse ساختمان مسکونی

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.