مجله طراحی
مجله طراحی
کنترل کیفیت هوا

Midea Sensia AQC

کنترل کیفیت هوا Midea Sensia AQC یک هیبرید هوشمند است که فضای داخلی خانه را با ظرافت و سبک ادغام می کند. این فناوری و نوآوری انسانی را از طریق ویژگی های مختلف ، کنترل دما و تصفیه کیفیت هوا با روشنایی و گلدان به دکوراسیون اتاق می بخشد. بهزیستی از طریق فن آوری سنسورهایی دریافت می شود که می توانند محیط را بخوانند و دمای محلی و رطوبت را مطابق تنظیم قبلی که توسط MideaApp ساخته شده است ، حفظ کنند.

ربات موبایل مستقل

Pharmy

ربات موبایل مستقل ربات ناوبری خودمختار برای تدارکات بیمارستان. این یک سیستم خدمات محصول برای انجام زایمانهای ایمن ، کاهش شانس حرفه ای بهداشت در معرض ابتلا به بیماری ، محدود کردن بیماری های همه گیر بین کارکنان بیمارستان و بیماران (COVID-19 یا H1N1) است. این طرح با استفاده از تعامل بدون عارضه کاربر از طریق فن آوری دوستانه ، به کارآیی و ایمنی آسان زایمان های بیمارستانی کمک می کند. واحدهای روباتیک این امکان را دارند که به صورت مستقل به داخل محیط داخلی حرکت کنند و با واحدهای مشابه ، جریان همزمان داشته باشند و بتوانند کار مشترک تیم را انجام دهند.

مسکونی

Shkrub

مسکونی خانه Shkrub از عشق و عشق ظاهر شد - یک زوج دوست داشتنی با سه فرزند. DNA خانه شامل اصول ساختاری زیبایی شناختی است که الهام بخش در تاریخ و فرهنگ اوکراین با الهام از خرد ژاپنی است. عنصر زمین به عنوان یک ماده خود را در جنبه های ساختاری خانه مانند سقف خاردار اصلی و در دیواره های سفالی زیبا و متراکم حس می کند. ایده پرداخت ادای احترام ، به عنوان یک مکان مؤسس ، می تواند مانند یک موضوع راهنمایی ظریف در سرتاسر خانه حس شود.

پخش کننده عطر هوشمند

Theunique

پخش کننده عطر هوشمند آگارود بسیار نادر و گران است. عطر آن فقط از سوزش یا استخراج قابل استفاده است ، در داخل خانه مورد استفاده قرار می گیرد و توسط معدودی از کاربران آن تهیه می شود. برای شکستن این محدودیت ها ، یک دیفیوزور رایحه ای هوشمند و قرص های طبیعی آگارود پس از 3 سال تلاش با بیش از 60 طرح ، 10 نمونه اولیه و 200 آزمایش ایجاد می شوند. این یک مدل تجاری جدید ممکن و استفاده از زمینه ای برای صنعت آگاروود را نشان می دهد. کاربران می توانند به سادگی دیفیوزور را در داخل یک ماشین قرار دهند ، زمان ، تراکم و تنوع عطر را با سهولت سفارشی کرده و از هرگونه حرکت و هر زمان که رانندگی می کنند لذت ببرند.

دستگاه تهویه هوا

Midea Sensia HW

دستگاه تهویه هوا Midea Sensia کیفیت زندگی و روشی ابتکاری برای افشای شیء دکوراسیون را ارتقا می بخشد. علاوه بر بهره وری جریان هوا و سکوت ، صفحه نمایش لمسی نوآورانه ای را ارائه می دهد که به توابع و رنگ ها و شدت صاعقه دسترسی می دهد. رنگ درمانی به فرایند ضد استرس کمک می کند ، محصولات نوآورانه را به هر دو روش ، رفاه و زیبایی شناسی ترجیح می دهد. شکل های آن علاوه بر زیبایی شناسی متفاوت ، فضای داخلی خانه را هم با ظرافت و هم با سبک ادغام می کند و خانه را با نور غیرمستقیم ارزیابی می کند.

میز

Duoo

میز میز Duoo تمایل به بیان شخصیت از طریق مینیمالیسم اشکال است. خطوط افقی نازک آن و پاهای فلزی زاویه دار ، تصویری بصری قدرتمند ایجاد می کنند. قفسه فوقانی به شما امکان می دهد لوازم التحریر را قرار دهید تا در هنگام کار مزاحم نشود. یک سینی پنهان روی سطح برای اتصال وسایل ، زیبایی شناسی تمیز را حفظ می کند. میز ساخته شده از روکش طبیعی ، گرمای بافت چوب طبیعی را به همراه دارد. این میز به لطف مصالح ، کارایی و کاربردی که با زیبایی شناسی اشکال منظم و سخت ترکیب شده اند ، تعادل بی عیب و نقص را حفظ می کند.