مجله طراحی
مجله طراحی
اسباب بازی ها

Minimals

اسباب بازی ها Minimals یک خط شایان ستایش از حیوانات مدولار است که با استفاده از پالت رنگ اولیه و اشکال هندسی مشخص می شود. این نام ، در یک زمان ، از کلمه "مینیمالیسم" و انقباض "حیوانات کوچک" گرفته شده است. مطمئناً ، آنها با از بین بردن تمام اشکال ، ویژگی ها و مفاهیم غیر ضروری ، قصد دارند ذات اسباب بازی را در معرض نمایش بگذارند. آنها در کنار هم ، یک پانتون از رنگ ها ، حیوانات ، لباس ها و آرکی تایپ ها ایجاد می کنند و افراد را ترغیب می کنند شخصیتی را که خودشان را با خودشان انتخاب می کنند انتخاب کنند.

نام پروژه : Minimals, نام طراحان : Sebastián Burga, نام مشتری : Minimals.

Minimals اسباب بازی ها

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.