مجله طراحی
مجله طراحی
طراحی مجدد هویت برند

InterBrasil

طراحی مجدد هویت برند الهام بخش تجدید نظر و طراحی مجدد برند ، تغییر در نوسازی و ادغام در فرهنگ شرکت بود. طراحی قلب دیگر نمی تواند از برند خارجی باشد و الهام بخش مشارکت هم در داخل با کارمندان بلکه با مشتریان باشد. اتحادی یکپارچه بین مزایا ، تعهد و کیفیت خدمات. از شکل به رنگ ها ، طراحی جدید قلب را به B و صلیب سلامتی در T تبدیل کرده است. این دو کلمه در وسط به هم پیوسته اند و باعث می شود تا آرم شبیه یک کلمه ، یک نماد باشد و R و B را با هم متحد می کند. قلب.

طراحی برند

EXP Brasil

طراحی برند طراحی برند EXP Brasil از اصول اتحاد و مشارکت این شرکت است. اختصاص مخلوط بین فناوری و طراحی در پروژه های آنها مانند زندگی اداری. یک عنصر تایپوگرافی نشان دهنده اتحادیه و قدرت این شرکت است. طراحی حرف X جامد و یکپارچه اما بسیار سبک و تکنولوژیکی است. این برند ، زندگی استودیویی را نشان می دهد ، با عناصر موجود در حروف ، هم در فضای مثبت و هم منفی که افراد را با هم متحد می کند و طراحی ، فردی و جمعی ، ساده با فناوری ، سبک و قدرتمند ، حرفه ای و شخصی است.

عنوان افتتاحیه

Pop Up Magazine

عنوان افتتاحیه این پروژه سفری بود برای کشف موضوعات Escape (موضوع برای 2019) به صورت انتزاعی و روان ، تغییرات ، چیزهای جدید و پیامدهای ناشی از آن را نشان داد. تمام تصاویر تمیز و راحت برای تماشای ، برخلاف واقعیت ناراحت کننده از عمل فرار است. طراحی به طور مداوم در حال تغییر است و اشکال شکل یافته در انیمیشن بیانگر عمل بازخوانی است که ناشی از نوعی موقعیت است. فرار معانی مختلف ، تفسیرها دارد و نقطه نظر از بازیگوش تا جدی متفاوت است.

تبلیغات

Insect Sculptures

تبلیغات هر قطعه دست ساخته شده بود تا مجسمه هایی از حشرات را با الهام از محیط و غذاهایی که می خورند ایجاد کند. این اثر هنری به عنوان فراخوانی برای اقدام از طریق وب سایت Doom مورد استفاده قرار گرفت و آفات خانگی خاص را نیز شناسایی کرد. عناصر مورد استفاده برای این مجسمه ها از حیاط های آشغال ، زباله ها ، بستر رودخانه ها و بازارهای فوق العاده گرفته شده است. پس از جمع آوری هر حشره ، آنها در فتوشاپ عکس گرفته و روتوش شدند.

بستنی

Sister's

بستنی این بسته بندی برای شرکت بستنی سیستر طراحی شده است. تیم طراحی سعی کرده است از سه خانم که یادآور سازندگان این محصول هستند ، در قالب رنگهای شاد که از طعم هر بستنی به دست می آید استفاده کند. در هر طعم طراحی ، شکل pf بستنی به عنوان موی کاراکتر استفاده می شود ، که تصویری جالب و جدید از بسته بندی بستنی ارائه می دهد. این طرح در شکل جدید خود مورد توجه بسیاری از رقبا قرار گرفته و فروش بالایی نیز داشته است. در این طرح سعی شده است که بسته بندی اصلی و خلاق ایجاد شود.

بطری

Herbal Drink

بطری اساس مفهوم آنها یک عنصر عاطفی است. مفهوم طراحی شده و نامگذاری توسعه یافته با هدف احساسات و عواطف مشتری انجام می شود ، آنها به منظور متوقف کردن شخص درست در کنار قفسه مورد نیاز و ایجاد انتخاب آنها از بین بسیاری از مارک های دیگر خدمت می کنند. بسته آنها اثرات عصاره نقشه را نشان می دهد ، الگوهای رنگی که مستقیماً روی بطری چینی سفید چاپ می شوند که به شکل گل شباهت دارد. از لحاظ بصری بر تصویری از محصول طبیعی تأکید می کند.