مجله طراحی
مجله طراحی
هویت شرکتی

Yanolja

هویت شرکتی Yanolja پلت فرم اطلاعات سفر شماره 1 سئول است که به معنای "سلام ، بیایید بازی کنیم" به زبان کره ای است. این لوگو با فونت san-serif به منظور بیان ساده و عملی طراحی شده است. با استفاده از حروف کوچکتر ، می توانید تصویری بازیگوش و ریتمیک را نسبت به استفاده از کیس های بزرگ جسورانه ارائه دهید. برای جلوگیری از توهم نوری ، فضای بین هر حروف به طرز ظریف تجدید نظر می شود و باعث می شود خوانایی حتی در اندازه کوچک آرم نیز افزایش یابد. ما با دقت رنگهای نئون روشن و روشن را انتخاب کردیم و از ترکیبات مکمل برای ارائه تصاویر بسیار سرگرم کننده و ظاهر شده استفاده کردیم.

کتاب کشاورزی

Archives

کتاب کشاورزی این کتاب به بخش های کشاورزی ، معیشت مردم ، کشاورزی و حاشیه نشینی ، امور مالی و سیاست های کشاورزی طبقه بندی شده است. از طریق طرح طبقه بندی شده ، این کتاب بیشتر از نیاز زیبایی شناختی مردم پذیرایی می کند. برای نزدیکتر شدن به پرونده ، یک جلد کامل کتاب ضمیمه طراحی شده است. خوانندگان می توانند کتاب را پس از پاره کردن آن باز کنند. این درگیری باعث می شود خوانندگان روند باز کردن یک پرونده را تجربه کنند. علاوه بر این ، برخی از نمادهای کشاورزی قدیمی و زیبا مانند کد سوژو و برخی از چاپ و تصویر در سنین خاص مورد استفاده قرار می گیرند. آنها نوترکیبی بودند و در جلد کتاب ذکر شده اند.

برند سازی

Co-Creation! Camp

برند سازی این طراحی و مارک آرم برای رویداد "Co-Creation! Camp" است که مردم در مورد احیای محلی برای آینده صحبت می کنند. ژاپن با مسائل اجتماعی بی سابقه ای مانند زاد و ولد پایین ، پیری جمعیت یا محرومیت از منطقه روبرو است. "Co-Creation! Camp" ایجاد کرده است تا اطلاعات خود را مبادله کند و از یکدیگر فراتر از مشکلات مختلف برای افراد درگیر در صنعت گردشگری باشد. رنگ های مختلف نماد اراده هر شخص است و ایده های بسیاری را به دنبال داشته و بیش از 100 پروژه تولید کرده است.

بسته بندی آب نبات

5 Principles

بسته بندی آب نبات 5 اصل یک سری بسته بندی های آب نبات خنده دار و غیر معمول با پیچ و تاب است. این خود فرهنگ پاپ مدرن است ، به طور عمده فرهنگ پاپ اینترنتی و ممتازهای اینترنتی. هر طرح بسته شامل یک شخصیت قابل تشخیص ساده است ، افراد می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند (مرد عضله ، گربه ، عاشقان و غیره) و یک سری 5 نقل قول کوتاه الهام بخش یا خنده دار درباره او (از این رو نام - 5 اصل). بسیاری از نقل قول ها همچنین برخی از منابع پاپ فرهنگی در آنها وجود دارد. بسته بندی بصری منحصر به فرد در تولید اما از لحاظ بصری ساده است و به راحتی به صورت سری قابل گسترش است

آرم

N&E Audio

آرم در طی مراحل طراحی مجدد آرم N&E ، N ، E نام بنیانگذاران نلسون و ادیسون را نشان می دهد. بنابراین ، او شخصیت های N&E و شکل موج صدا را برای ایجاد یک آرم جدید ادغام کرد. Handcrafted HiFi یک ارائه دهنده خدمات منحصر به فرد و حرفه ای در هنگ کنگ است. او پیش بینی می کرد یک مارک حرفه ای با کیفیت بالا ارائه دهد و بسیار مرتبط با صنعت باشد. او امیدوار است که مردم بتوانند درک کنند که آرم وقتی به آن نگاه می کنند منظور چیست. کلوریس گفت که چالش ایجاد آرم این است که بدون شناختن گرافیک های بسیار پیچیده ، شناخت شخصیت های N و E را آسان تر کنید.

وب سایت

Upstox

وب سایت Upstox قبلاً شعبه RKSV یک بستر معاملات سهام آنلاین است. محصولات متمایز طراحی شده برای بازرگانان و افراد غیرمجاز یکی از قویترین USP Upstox به همراه پلتفرم یادگیری تجارت آزاد است. کل استراتژی و مارک تجاری در مرحله طراحی در استودیوی Lollypop مفهوم سازی شد. رقبای عمیق ، کاربران و تحقیقات بازار در ارائه راه حل هایی که هویت گسسته ای را برای وب سایت ایجاد کرده اند ، کمک کردند. طراحی ها با استفاده از تصاویر دلخواه ، انیمیشن ها و آیکون هایی که در شکستن یکنواختی وب سایت هدایت داده ها کمک می کنند ، تعاملی و شهودی ساخته شده اند.