مجله طراحی
مجله طراحی
بلندگو

Black Hole

بلندگو Black Hole که بر اساس فناوری هوشمند مدرن طراحی شده است ، و بلندگو قابل حمل بلوتوث است. این می تواند به هر تلفن همراه با سیستم عامل های مختلف متصل شود ، و یک درگاه USB نیز برای اتصال به حافظه قابل حمل خارجی وجود دارد. از نور تعبیه شده می توان به عنوان چراغ میز استفاده کرد. همچنین ، ظاهری جذاب از سیاه چاله باعث می شود تا از خانه های جذاب در طراحی داخلی استفاده شود.

بلندگو بلوتوث قابل حمل

Black Box

بلندگو بلوتوث قابل حمل این بلندگو قابل حمل بلوتوث است. سبک و کوچک است و شکل عاطفی دارد. من فرم بلندگوهای Black Box را با ساده کردن شکل امواج طراحی کردم. برای گوش دادن به صدای استریو ، دارای دو بلندگو ، چپ و راست است. همچنین این دو بلندگو هر بخشی از شکل موج هستند. یکی شکل موج مثبت و دیگری شکل موج منفی است. برای استفاده ، این دستگاه می تواند با بلوتوث به سایر دستگاه های الکترونیکی مانند تلفن همراه و رایانه متصل شود و صدا را پخش کند. همچنین دارای اشتراک باتری است. با قرار دادن دو بلندگو ، یک جعبه سیاه هنگام استفاده از آن روی میز ظاهر می شود.

مرکز فروش

Ad Jinli

مرکز فروش این پروژه ساختمانهای قدیمی را در طرح شهری نوسازی کرده و به مأموریت کاربردی جدید ساختمانها می پردازد تا شرایط جدید عملکردی را برآورده سازد. طراحان سعی می کنند تا مردم را به سمت پذیرش سبک مدرن در شهر چهار لایه از تبدیل ساختمان به طراحی دکوراسیون داخلی سوق دهند تا از صحت اجرای پروژه اطمینان حاصل شود.

بلندگو قابل حمل

Seda

بلندگو قابل حمل سدا یک وسیله کاربردی پایگاه فناوری اطلاعات است. دارنده قلم در مرکز یک سازمان دهنده فضایی است. همچنین ، ویژگی های دیجیتال به عنوان درگاه USB و اتصال بلوتوث ، آن را به عنوان یک پخش کننده قابل حمل و بلندگو با استفاده از محل خانه استفاده می کند. یک نوار نور تعبیه شده در بدنه خارجی به عنوان چراغ میز کار می کند. همچنین ظاهر جذاب لوکس باعث می شود تا از لوازم خانگی در طراحی داخلی استفاده شود. همچنین استفاده بهتر از فضا یکی از ویژگیهای اساسی سدا است.

دفتر

Phuket VIP Mercury

دفتر بر اساس موضوع باز بودن و اکتشافات عمیق برند ، به کاوش در این طرح پرداخته و یکپارچگی بصری از قابلیت بصری و داستان برند را با سیاره به عنوان عنصر اصلی خلاق ایجاد کرده است. این طرح با سه تفکر تصویری جدید سه مشکل زیر را حل کرد: تعادل باز بودن فضا و کارکردها. تقسیم و ترکیب مناطق کاربردی فضا. منظم و تغییر سبک ابتدایی فضایی.

وب سایت

Travel

وب سایت در این طرح از یک سبک مینیمالیستی استفاده شده است ، به طوری که تجربیات کاربر را با اطلاعات غیر ضروری اضافه نکنید. همچنین استفاده از یک سبک مینیمالیستی در صنعت مسافرت بسیار دشوار است زیرا به موازات یک طراحی ساده و واضح ، کاربر باید اطلاعات کاملی در مورد سفر خود بدست آورد و ترکیب آن آسان نیست.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.