مجله طراحی
مجله طراحی
نمازخانه

Coast Whale

نمازخانه شکل بیونیک نهنگ زبان این نمازخانه شد. نهنگی که در سواحل ایسلند ردیف شده است. فرد می تواند از طریق مه آلودگی وارد بدن خود شود و چشم انداز یک نهنگ را که به اقیانوس نگاه می کند تجربه کند که در آن راحت تر انسان در مورد غفلت از تخریب محیط زیست تأمل می کند. ساختار پشتیبان برای اطمینان از حداقل خسارت به محیط طبیعی در ساحل سقوط می کند. مواد طبیعی و سازگار با محیط زیست این پروژه را به یک مقصد گردشگری تبدیل می کند که خواستار حفاظت از محیط زیست است.

تایر تحول

T Razr

تایر تحول در آینده نزدیک ، شکوفایی توسعه حمل و نقل برقی درهاست. Maxxis به عنوان یک تولید کننده قطعات خودرو ، فکر می کند که چگونه می تواند یک سیستم هوشمند عملی را امکان پذیر کند که بتواند در این روند شرکت کند و حتی به تسریع آن کمک کند. T Razr یک تایر هوشمند است که برای نیاز تولید می شود. سنسورهای داخلی آن به طور فعال شرایط مختلف رانندگی را تشخیص می دهند و سیگنال های فعال برای تغییر تایر ارائه می دهند. آج های بزرگنمایی شده در پاسخ به سیگنال ، ناحیه تماس را دراز می کنند و بنابراین عملکرد کشش را بهبود می بخشند.

چای ساز

Grundig Serenity

چای ساز Serenity یک چای ساز معاصر است که روی تجربه کاربر با نشاط تمرکز دارد. این پروژه بیشتر روی عناصر زیبایی شناختی و تجربه کاربری متمرکز است زیرا هدف اصلی نشان می دهد محصول با محصولات موجود متفاوت است. حوض چای ساز کوچکتر از بدن است که به محصول اجازه می دهد تا از روی زمین نگاه کند و هویتی بی نظیر داشته باشد. بدنه کمی خمیده همراه با سطوح بریده شده نیز از هویت منحصر به فرد محصول پشتیبانی می کند.

لوستر

Lory Duck

لوستر اردک لوری به عنوان یک سیستم تعلیق مونتاژ شده از ماژول های ساخته شده از برنج و شیشه اپوکسی طراحی شده است که هر یک شبیه یک اردک است که بدون دردسر از طریق آب های خنک کشویی می شود. ماژول ها همچنین قابلیت تنظیم قابلیت تنظیم را دارند. با لمس ، می توان هر یک را تنظیم کرد تا با هر جهت روبرو شود و در هر بلندی آویزان شود. شکل اولیه لامپ نسبتاً سریع متولد شد. با این حال ، به ماهها تحقیق و توسعه با نمونه های بی شماری نیاز داشت تا تعادل کامل و بهترین نگاه را از همه زوایای ممکن ایجاد کند.

مجموعه لباس زنانه

Hybrid Beauty

مجموعه لباس زنانه طراحی مجموعه زیبایی Hybrid استفاده از برش به عنوان مکانیزم بقا است. ویژگی های زیبا و جذاب نوارها ، رولپلاک ها و گل ها هستند و با استفاده از روش های سنتی و روش های تزئینی از بین می روند. این تکنیک های قدیمی پوششی را به هیبرید مدرن باز می کند ، که عاشقانه ، تاریک ، بلکه ابدی است. کل فرایند طراحی زیبایی Hybrid باعث پایداری در ایجاد طرح های بی موقع می شود.

پرتال سبک شهر ریلی آینده

Light Portal

پرتال سبک شهر ریلی آینده پرتال نور طرح جامع شهر ریلی یابین هسپپد است. اصلاح سبک زندگی به تمام سن در تمام سال توصیه می کند. در کنار ایستگاه راه آهن با سرعت بالا Yibin که از ژوئن سال 2019 به بهره برداری رسیده است ، مرکز Yibin Greenland شامل 160 متر طول مخلوط با استفاده از برج های دوقلوی است که معماری و طبیعت را با بلوار چشم انداز 1 کیلومتری یکپارچه می کند. Yibin بیش از 4000 سال سابقه دارد ، انباشت خرد و فرهنگ درست مانند رسوب در رودخانه توسعه ییبین است. برج های دوقلو به عنوان یک پورتال سبک برای راهنمایی بازدید کنندگان و همچنین نشانه ای برای اجتماع ساکنان خدمت می کنند.