مجله طراحی
مجله طراحی
لامپ آویز Led

Stratas.07

لامپ آویز Led با استفاده از پردازش و تعالی با کیفیت بالا و در هر جزئیات ، سعی در ایجاد یک طراحی ساده ، تمیز و بی انتها داریم. مخصوصاً Stratas.07 با شکل کاملاً متقارن خود کاملاً از قوانین این مشخصات پیروی می کند. ماژول LED داخلی Xicato XSM Artist Series ساخته شده دارای یک صفحه نمایش رنگ Rendering> / = 95 ، درخشندگی 880lm ، قدرت 17W ، دمای رنگ 3000 K - دمای گرم سفید (گرم 2700 K / 4000 K در صورت درخواست موجود است) . طول عمر ماژول های LED توسط 50،000 ساعت - L70 / B50 توسط تولید کننده بیان شده است و رنگ در طول عمر سازگار است (مرحله 1x2 MacAdams در طول عمر).

تقویم

calendar 2013 “Rocking Chair”

تقویم صندلی Rocking یک تقویم رومیزی آزاد به شکل صندلی مینیاتوری است. راهنمای جمع آوری صندلی سنگی را که دقیقاً مانند یک صندلی واقعی به جلو و عقب می چرخد ، دنبال کنید. ماه جاری را روی صندلی عقب نشان دهید ، و ماه آینده روی صندلی. Life with Design: طرح های با کیفیت دارای قدرت اصلاح فضای و تغییر ذهن کاربران آن هستند. آنها راحتی دیدن ، نگه داشتن و استفاده را به شما ارائه می دهند. آنها از سبکی و یک عنصر غافلگیرکننده غنی شده و فضای را غنی می کنند. محصولات اصلی ما با استفاده از مفهوم "زندگی با طراحی" طراحی شده اند.

دوچرخه برقی

ICON E-Flyer

دوچرخه برقی ICON و Vintage Electric در طراحی این دوچرخه برقی بی موقع همکاری کردند. طراحی و ساخته شده در کالیفرنیا با حجم کم ، ایکنون E-Flyer با طراحی پرنعمت و با قابلیت های مدرن ازدواج می کند تا یک راه حل حمل و نقل شخصی مجزا و توانمند ایجاد کند. از ویژگی های آن می توان به برد 35 مایل ، حداکثر سرعت 22 مگاهرتز (35 مگاهرتز در حالت مسابقه!) و زمان شارژ دو ساعته اشاره کرد. کانکتور USB خارجی و نقطه اتصال شارژ ، ترمز احیا کننده و بالاترین کیفیت قطعات در سراسر. www.iconelectricbike.com

تقویم

calendar 2013 “Town”

تقویم Town یک کیت کاردستی کاغذی با قطعاتی است که می توان آنها را به صورت آزاد در تقویم مونتاژ کرد. ساختمان ها را به اشکال مختلف کنار هم قرار دهید و از ایجاد شهر کوچک خودتان لذت ببرید. Life with Design: طرح های با کیفیت دارای قدرت اصلاح فضای و تغییر ذهن کاربران آن هستند. آنها راحتی دیدن ، نگه داشتن و استفاده را به شما ارائه می دهند. آنها از سبکی و یک عنصر غافلگیرکننده غنی شده و فضای را غنی می کنند. محصولات اصلی ما با استفاده از مفهوم "زندگی با طراحی" طراحی شده اند.

ساعت

Ring Watch

ساعت حلقه ساعت حداکثر ساده سازی ساعت مچی سنتی را از طریق حذف اعداد و دست ها به نفع این دو حلقه نشان می دهد. این طراحی مینیمالیستی هم ظاهری تمیز و ساده را ارائه می دهد که کاملاً با زیبایی شناسی چشم نواز کاملاً مطابقت دارد. تاج امضا آن هنوز ابزاری مؤثر برای تغییر ساعت در حالی که صفحه نمایش پنهان جوهر الکترونیکی آن ، گروههای رنگی واضح را با تعریف استثنایی نشان می دهد ، در نهایت حفظ جنبه آنالوگ و در عین حال ماندگاری بیشتر باتری است.

نیمکت شهری

Eternity

نیمکت شهری نیمکت دو صندلی ساخته شده از سنگ مایع. دو واحد مستحکم تجربه صندلی راحتی و پذیرایی را ارائه می دهند و در عین حال از پایداری سیستم مراقبت می کنند. انتهای نیمکت به گونه ای قرار می گیرد که کوچکترین حرکت را خنثی می کند. این یک نیمکت است که به ساختار زیر ساختاری موجود یک محیط شهری احترام می گذارد. نصب آسان در سایت معرفی می شود. نقاط لنگر نه بیشتر ، فقط رها کنید و فراموش کنید. مراقب باشید ، Eighternity نزدیک است. اوه آره