مجله طراحی
مجله طراحی
کشو ، صندلی و صندلی دسته کوچک موسیقی جاز

Ludovico Office

کشو ، صندلی و صندلی دسته کوچک موسیقی جاز همانند مبلمان اصلی Ludovico ، این نسخه اداری obvioulsy دارای همان اصل است که عبارتست از پنهان کردن صندلی کامل در کشو با صندلی که مورد توجه قرار نگرفته است ، و به عنوان بخشی از مبلمان اصلی دیده می شود. بیشتر مردم فکر می کنند که صندلی ها یک جفت کشو هستند. فقط هنگام عقب کشیدن ، می بینیم صندلی به معنای واقعی کلمه از چنین فضای شلوغی پر از زیر شلواری بیرون می آید. الهام بخش از دیداری که برای بازدید از كست پیتامیگلیو و همه پیامهای نمادین و پنهان آن و همچنین درهای پنهان و غیر منتظره یا اتاقهای كامل حاصل شد.

مجموعه نمایش ساعت

TTMM (after time)

مجموعه نمایش ساعت ttmm مجموعه برنامه های ساعت مچی را ارائه می دهد ، که برای ساعت های هوشمند با نمایشگرهای سیاه و سفید 144 8 144 پیکسلی مانند Pebble و Kreyos طراحی شده است. در اینجا 15 مدل از برنامه های تماشایی ساده ، زیبا و زیبا را مشاهده خواهید کرد. از آنجا که آنها از انرژی خالص ساخته شده اند ، آنها بیشتر شبیه ارواح هستند تا چیزهای واقعی. این ساعت ها اقتصادی ترین و سازگار با محیط زیست هستند که تاکنون وجود داشته است.

مجله

Going/Coming

مجله این مجله هیئت مدیره براساس ایده عزیمت و ورود ، به دو بخش رفتن / آمدن تقسیم می شود. سفر به شهرهای اروپایی ، تجربیات سفر و نکاتی برای سفر به خارج از کشور است. شامل گذرنامه یک شخص مشهور در هر نسخه. گذرنامه "جمهوری مسافرین" اطلاعات شخصی در مورد آن شخص و مصاحبه آنها دارد. آمدن همه چیز در مورد این ایده است که بهترین سفر یک بازگشت به خانه است. در مورد دکوراسیون منزل ، پخت و پز ، فعالیتهایی که با خانواده و کالاهای خود انجام می دهیم صحبت می کنیم تا از خانه ما بهتر لذت ببریم.

تقویم

calendar 2013 “ZOO”

تقویم ZOO یک جعبه کاردستی برای ساخت شش حیوان است که هر یک به عنوان یک تقویم دو ماهه ارائه می شود. یک سال پر از تفریح با "باغ وحش کوچک" خود داشته باشید! Life with Design: طرح های با کیفیت دارای قدرت اصلاح فضای و تغییر ذهن کاربران آن هستند. آنها راحتی دیدن ، نگه داشتن و استفاده را به شما ارائه می دهند. آنها از سبکی و یک عنصر غافلگیرکننده غنی شده و فضای را غنی می کنند. محصولات اصلی ما با استفاده از مفهوم "زندگی با طراحی" طراحی شده اند.

مبلمان مبدل

Ludovico

مبلمان مبدل نحوه صرفه جویی در فضا کاملاً اصلی است ، داشتن دو صندلی کاملاً در داخل کشو. وقتی داخل مبلمان اصلی قرار می گیرید ، متوجه نمی شوید که آنچه به نظر می رسد در زیر شلواری است ، در واقع دو صندلی جداگانه است. همچنین می توانید یک میز داشته باشید که هنگام خارج شدن از ساختار اصلی می تواند به عنوان میز استفاده شود. ساختار اصلی از چهار کشو و یک محفظه درست در بالای کشو بالا تشکیل شده است که در آن می توانید بسیاری از موارد را ذخیره کنید. ماده اصلی مورد استفاده برای این مبلمان ، انگشت نعوظ eucaliptus beign ، سازگار با محیط زیست ، فوق العاده مقاوم ، سخت و دارای جذابیت بصری بسیار قوی است.