مجله طراحی
مجله طراحی
اره

Rotation Saw

اره اره زنجیره ای برق با یک دسته چرخشی. این زنجیره دارای دسته ای است که 360 درجه می چرخد و در زاویه های از پیش تعریف شده متوقف می شود. به طور کلی ، افراد با چرخاندن اره های خود در زوایای مشخص یا تکیه دادن یا کج کردن قسمتهای بدن ، درختان را به صورت افقی یا عمودی برش می دهند. متأسفانه ، اره غالباً از چنگال کاربر خارج می شود یا کاربر مجبور است در موقعیتی ناخوشایند کار کند ، که ممکن است باعث صدمات شود. برای جبران چنین اشکالاتی ، اره پیشنهادی به یک دسته چرخان تعبیه شده است تا کاربر بتواند زوایای برش را تنظیم کند.

دکور بطری

Lithuanian vodka Gold. Black Edition

دکور بطری درخشان طلا "ودکا لیتوانی طلا. نسخه سیاه »نگاه منحصر به فرد خود را از هنر عامیانه لیتوانی به ارث برد. Rhombus و herringbones ، که از مربعهای کوچک ترکیب شده اند ، در هنرهای عامیانه لیتوانیایی الگوهای بسیار متداول هستند. اگرچه مراجعه به این نقوش ملی شکلهای مدرن تری به دست آورد - بازتاب های گذشته مرموز به هنر مدرن تبدیل شدند. رنگ های طلایی و سیاه غالب بر روند تصفیه ودکا استثنایی از طریق فیلترهای زغال سنگ و طلایی تأکید می کنند. این چیزی است که باعث می شود "طلا ودکا لیتوانی. نسخه سیاه "بسیار ظریف و کریستال روشن است.

تقویم

Calendar 2014 “Flowers”

تقویم اتاق طراحی کنید ، فصول را وارد کنید - تقویم گل با طراحی گلدان همراه با 12 گل مختلف ارائه می شود. هر ماه زندگی خود را با یک گل فصلی روشن کنید. طرح های با کیفیت توانایی اصلاح فضای و تغییر ذهن کاربران آن را دارند. آنها راحتی دیدن ، نگه داشتن و استفاده را به شما ارائه می دهند. آنها از سبکی و یک عنصر غافلگیرکننده غنی شده و فضای را غنی می کنند. محصولات اصلی ما با استفاده از مفهوم زندگی با طراحی طراحی شده اند.

جواهرات

Angels OR Demons

جواهرات ما هر روز شاهد نبرد مداوم بین خوب و بد ، تاریکی و نور ، روز و شب ، هرج و مرج و نظم ، جنگ و صلح ، قهرمان و شرور هستیم. صرف نظر از دین و ملیت ما ، ماجراى اصحاب ثابت خود را به ما گفته شده است: فرشته ای که بر روی شانه راست ما نشسته است و یک دیو در سمت چپ ، فرشته ما را ترغیب به انجام کار خوب و ثبت اعمال نیک ما می کند. او شیطان ما را ترغیب می کند. بد انجام دهیم و کارهای بد ما را ضبط می کند. فرشته استعاره ای برای "مافوق" ما است و شیطان مخفف "Id" و نبرد مداوم بین وجدان و ناخودآگاه است.

برچسب ها

Propeller

برچسب ها پروانه مجموعه ای از ارواح از نقاط مختلف جهان است که با موضوع سفر هوایی و یک مسافر خلبان به عنوان یک شخصیت برند مرتبط است. ویژگی های هر نوع نوشیدنی از طریق تصاویر متعدد در معرض نمایش قرار می گیرد ، کتیبه هایی شبیه به نشان های حمل و نقل هوایی و طرح هایی که به عنوان دستور العمل های کوکتل استفاده می شوند. طراحی چند وجهی با تن های مختلفی از فویل رنگی ، لاک های مختلف ، الگوهای و نقش برجسته ها تکمیل شده است.

تقویم

17th goo Calendar “12 Pockets 2014”

تقویم تقویم تبلیغاتی سایت پورتال ، goo (http://www.goo.ne.jp) یک تقویم کاربردی با ورق برای هر ماه است که به جیب تبدیل می شود و به شما امکان می دهد کارت های ویزیت ، یادداشت ها و رسید خود را نگه دارید و مدیریت کنید. . موضوع Red String برای پیوند بین goo و کاربران آن است. در حقیقت هر دو انتهای جیب توسط بخیه های قرمز رنگ که برجسته طراحی می باشد ، نگه داشته شده اند. تقویم به شکلی دلپذیر و بیانگر ، درست برای سال 2014 است.