مجله طراحی
مجله طراحی
کافه

Aix Arome Cafe

کافه کافه جایی است که بازدید کنندگان همزیستی با اقیانوس ها را احساس می کنند. ساختار عظیم تخم مرغی که در وسط فضا قرار گرفته است همزمان با عرضه صندوقدار و عرضه قهوه نیز کار می کند. شکل نمایی غرفه از لوبیای قهوه تیره و کسل کننده الهام گرفته است. دو دهانه بزرگ در قسمت جلوی هر دو طرف "لوبیای بزرگ" به عنوان منبع خوبی برای تهویه و نور طبیعی است. کافه میز دراز مانند دسته هشت پا و حباب ها را با هم تهیه کرد. لوسترهای به ظاهر آویزان به نظر می رسد که از نظر ماهیها به سطح آب ، موج های براق تابش نور دنج خورشید را از آسمان پهن سفید جذب می کنند.

نمایشگاه راه نما

Boom

نمایشگاه راه نما این یک پروژه طراحی نمایشگاه برای نمایشگرهای شیک خیز یک مارک مد مرسوم ، مد روز در چین است. موضوع این نمایشگاه نمایانگر پتانسیل جوانان است که می توانند از چهره خود استفاده کنند و نمادی از سر و صدای انفجاری است که این نمایشگاه در جامعه ایجاد کرده است. فرم زیگزاگ به عنوان عنصر اصلی بصری مورد استفاده قرار گرفت ، اما با پیکربندی های مختلف هنگام استفاده در غرفه ها در شهرهای مختلف. ساختار غرفه های نمایشگاهی همه "قطعات قطعات" پیش ساخته در کارخانه و نصب در سایت بودند. برخی از قسمت ها می توانند از نو استفاده مجدد یا دوباره تنظیم شوند تا یک طرح جدید غرفه را برای توقف بعدی جاده خاکی شکل دهند.

دستیابی

The Graphic Design in Media Conception

دستیابی این کتاب در مورد طراحی گرافیک است؛ آن را ارائه می دهد ، صریح ، نگاه دقیق به ساختار طراحی به عنوان فرآیندی که برای برقراری ارتباط با مخاطبان با فرهنگ های مختلف از طریق روش های طراحی استفاده می شود شامل معنای طراحی گرافیک به عنوان یک نقش ، فرآیندهای طراحی به عنوان تکنیک ، طراحی برندسازی به عنوان زمینه بازار ، طراحی بسته بندی با قالب های آماده شده و شامل آثاری از خلاقیت های بسیار تخیلی است که برای نشان دادن اصول طراحی استفاده می شود.

دفتر فروش

Chongqing Mountain and City Sales Office

دفتر فروش "کوه" موضوع اصلی این دفتر فروش است که الهام گرفته از پیشینه جغرافیایی چونگ کینگ است. الگوی مرمرهای خاکستری روی زمین به شکل مثلثی شکل می گیرد. و بسیاری از زوایای و گوشه های عجیب و غریب و گوشه گیر بر روی دیواره های برجسته و پیشخوان های پذیرش شکل نامنظم وجود دارد ، تا مفهوم "کوه" را نشان دهد. علاوه بر این ، پله هایی که کف را به هم متصل می کنند به گونه ای طراحی شده اند که گذر از غار باشد. در همین حال ، چراغ های LED از سقف آویزان شده اند و از صحنه باران در دره تقلید می کنند و احساس طبیعی را به وجود می آورند ، تا تمام تصور را نرم کنند.

گرافیک برای خانه تعطیلات

SAKÀ

گرافیک برای خانه تعطیلات استودیوی PRIM PRIM باعث ایجاد هویت بصری برای مهمان SAKÀ از جمله: نام و نشان طراحی ، گرافیک برای هر اتاق (طراحی نماد ، الگوهای تصویر زمینه ، طرح تصاویر دیواری ، لوازم جانبی بالش و غیره) ، طراحی وب سایت ، کارت پستال ، نشان ها ، کارت های نام و دعوت ها هر اتاق مهمان SAKÀ افسانه ای متفاوت با Druskininkai (یک شهر تفریحی در لیتوانی که خانه در آن واقع شده است) و محیط اطراف آن را نشان می دهد. هر اتاق به عنوان یک کلمه کلیدی از افسانه ، سمبل خود را دارد. این نمادها در گرافیک داخلی و اشیاء دیگر که هویت بصری آن را تشکیل می دهند ، ظاهر می شوند.

فرش

Folded Tones

فرش فرشها ذاتاً مسطح هستند ، هدف این بود که این واقعیت ساده را به چالش بکشیم. توهم سه بعدی فقط با سه رنگ حاصل می شود. تنوع رنگ و عمق فرش بستگی به عرض و چگالی نوارها ندارد ، به جای یک پالت بزرگ از رنگها که ممکن است فضای خاصی از آن داشته باشد ، بنابراین امکان استفاده انعطاف پذیر را فراهم می کند. از بالا یا دور ، فرش شبیه یک صفحه تاشو است. اما ، هنگام نشستن یا دراز کشیدن بر روی آن ، توهم چینها ممکن است قابل درک نباشد. این منجر به استفاده از خطوط تکراری ساده می شود که می توانید به عنوان یک الگوی انتزاعی از نزدیک استفاده کنید.