مجله طراحی
مجله طراحی
آباژور

Bellda

آباژور یک آباژور آویزان با قابلیت نصب آسان که به سادگی روی هر لامپی بدون نیاز به هیچ ابزار یا تخصص الکتریکی قرار می گیرد. طراحی محصولات به کاربر این امکان را می دهد که به سادگی آن را بپوشد و از روی لامپ خارج کند بدون اینکه تلاش زیادی برای ایجاد یک منبع روشنایی بصری دلپذیر در یک محل اقامتی مقرون به صرفه یا موقت ایجاد کند. از آنجایی که کارایی این محصول به صورت جاسازی شده است، هزینه تولید مشابه یک گلدان پلاستیکی معمولی است. امکان شخصی سازی به سلیقه کاربر با رنگ آمیزی یا افزودن هر گونه عناصر تزئینی، شخصیتی منحصر به فرد ایجاد می کند.

مواد بازاریابی رویداد

Artificial Intelligence In Design

مواد بازاریابی رویداد طراحی گرافیکی نمایشی بصری از چگونگی تبدیل شدن هوش مصنوعی به متحد برای طراحان در آینده نزدیک ارائه می دهد. این اطلاعات بینش‌هایی در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به شخصی‌سازی تجربه برای مصرف‌کننده کمک کند و اینکه چگونه خلاقیت در تلاقی هنر، علم، مهندسی و طراحی قرار می‌گیرد، ارائه می‌کند. کنفرانس هوش مصنوعی در طراحی گرافیک یک رویداد 3 روزه در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا در ماه نوامبر است. هر روز یک کارگاه طراحی برگزار می شود که از سخنرانان مختلف صحبت می شود.

ارتباط بصری

Finding Your Focus

ارتباط بصری هدف طراح نمایش یک مفهوم بصری است که یک سیستم مفهومی و تایپی را نشان می دهد. بنابراین ترکیب شامل واژگان خاص، اندازه گیری های دقیق و مشخصات مرکزی است که طراح به خوبی در نظر گرفته است. همچنین، هدف طراح ایجاد یک سلسله مراتب تایپوگرافی واضح برای ایجاد و حرکت به ترتیبی است که مخاطبان اطلاعات را از طرح دریافت می کنند.

بادبانی

Atlantico

بادبانی 77 متری آتلانکو یک قایق تفریحی با مناطق بیرونی وسیع و فضاهای داخلی وسیع است که مهمانان را قادر می سازد از منظره دریا لذت ببرند و با آن در تماس باشند. هدف از طراحی، ایجاد یک قایق تفریحی مدرن با ظرافت جاودانه بود. تمرکز ویژه بر روی نسبت ها برای پایین نگه داشتن مشخصات بود. این قایق دارای شش عرشه با امکانات رفاهی و خدماتی مانند سکوی هلیکوپتر، گاراژهای مناقصه با قایق تندرو و جت اسکی است. شش کابین سوئیت میزبان دوازده مهمان هستند، در حالی که مالک یک عرشه با سالن بیرون و جکوزی دارد. یک استخر بیرونی و ۷ متری داخلی وجود دارد. این قایق دارای پیشرانه هیبریدی است.

برندسازی

Cut and Paste

برندسازی این مجموعه ابزار پروژه، Cut and Paste: Preventing Visual Plagiarism، به موضوعی می پردازد که می تواند همه را در صنعت طراحی تحت تاثیر قرار دهد و در عین حال سرقت علمی بصری موضوعی است که به ندرت مورد بحث قرار می گیرد. این می تواند به دلیل ابهام بین گرفتن مرجع از یک تصویر و کپی کردن از آن باشد. بنابراین، آنچه این پروژه پیشنهاد می‌کند، آگاهی بخشی به مناطق خاکستری پیرامون سرقت ادبی بصری و قرار دادن آن در خط مقدم گفتگوهای پیرامون خلاقیت است.

برندسازی

Peace and Presence Wellbeing

برندسازی Peace and Presence Well-being یک شرکت درمانی جامع و مستقر در بریتانیا است که خدماتی مانند بازتاب شناسی، ماساژ جامع و ریکی را برای جوان سازی بدن، ذهن و روح ارائه می دهد. زبان بصری برند P&PW بر اساس این تمایل به فراخوانی حالتی آرام، آرام‌بخش و آرامش‌بخش با الهام از خاطرات نوستالژیک دوران کودکی طبیعت، به‌ویژه طراحی از گیاهان و جانوران موجود در سواحل رودخانه‌ها و مناظر جنگلی استوار است. پالت رنگ از ویژگی های آب گرجستان در هر دو حالت اصلی و اکسیده الهام گرفته شده است و دوباره نوستالژی دوران گذشته را تحت تأثیر قرار می دهد.