مجله طراحی
مجله طراحی
قالب یخ

Icy Galaxy

قالب یخ طبیعت همیشه یکی از مهمترین منابع الهام بخش برای طراحان بوده است. این ایده با نگاه به فضا و تصویر Milk Way Galaxy به ذهن طراحان رسید. مهمترین جنبه در این طرح ایجاد شکل منحصر به فرد بود. بسیاری از طرح ها که در بازار وجود دارند ، تمیز ترین یخ ها را تشکیل می دهند اما در این طرح ارائه شده ، طراحان عمداً روی فرمهایی که توسط مواد معدنی ساخته شده اند در حالی که آب به یخ تبدیل می شود ، متمرکز شده اند تا واضح تر باشند که طراحان نقص طبیعی را تغییر داده اند. به یک اثر زیبا. این طرح یک شکل کروی مارپیچی ایجاد می کند.

نام پروژه : Icy Galaxy, نام طراحان : Ladan Zadfar and Mohammad Farshad, نام مشتری : Creator studio.

Icy Galaxy قالب یخ

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.