مجله طراحی
مجله طراحی
لامپ

Little Kong

لامپ Little Kong مجموعه ای از لامپ های محیطی است که شامل فلسفه شرقی است. زیبایی شناسی شرقی به رابطه بین مجازی و واقعی ، کامل و خالی توجه زیادی می کند. مخفی کردن LED ها به طور ظریف در قطب فلزی نه تنها خالی بودن و خلوص لامپ را تضمین می کند بلکه کنگ را از دیگر لامپ ها نیز متمایز می کند. طراحان پس از گذشت بیش از 30 بار آزمایش ، کارآیی عملی را کشف کردند تا نور و بافت متنوعی را به طور کامل ارائه دهند ، این امر باعث می شود تجربه نور شگفت انگیز را فراهم کنید. پایه از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند و دارای درگاه USB است. فقط با تکان دادن دست می توان آن را روشن یا خاموش کرد.

نام پروژه : Little Kong, نام طراحان : Guogang Peng, نام مشتری : RUI Design & Above Lights .

Little Kong لامپ

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.