مجله طراحی
مجله طراحی
پخش کننده عطر هوشمند

Theunique

پخش کننده عطر هوشمند آگارود بسیار نادر و گران است. عطر آن فقط از سوزش یا استخراج قابل استفاده است ، در داخل خانه مورد استفاده قرار می گیرد و توسط معدودی از کاربران آن تهیه می شود. برای شکستن این محدودیت ها ، یک دیفیوزور رایحه ای هوشمند و قرص های طبیعی آگارود پس از 3 سال تلاش با بیش از 60 طرح ، 10 نمونه اولیه و 200 آزمایش ایجاد می شوند. این یک مدل تجاری جدید ممکن و استفاده از زمینه ای برای صنعت آگاروود را نشان می دهد. کاربران می توانند به سادگی دیفیوزور را در داخل یک ماشین قرار دهند ، زمان ، تراکم و تنوع عطر را با سهولت سفارشی کرده و از هرگونه حرکت و هر زمان که رانندگی می کنند لذت ببرند.

نام پروژه : Theunique, نام طراحان : Dr. MICKEY MENGTING Zhang, نام مشتری : THEUNIQUE.

Theunique پخش کننده عطر هوشمند

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.