مجله طراحی
مجله طراحی
سرویس توصیه موسیقی

Musiac

سرویس توصیه موسیقی Musiac یک موتور توصیه موسیقی است ، با استفاده از مشارکت فعال برای یافتن گزینه های دقیق برای کاربران خود. هدف از آن ارائه یك رابط های جایگزین برای به چالش کشیدن استبداد الگوریتم است. فیلتر اطلاعات به یک روش جستجوی اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. با این حال ، جلوه های اتاق اکو ایجاد می کند و کاربران را در منطقه راحتی خود با رعایت دقیق ترجیحات خود محدود می کند. کاربران منفعل می شوند و جلوی گزینه هایی را که دستگاه ارائه می دهد متوقف می شوند. گذراندن زمان برای بررسی گزینه ها ممکن است هزینه های زیستی عظیم را افزایش دهد ، اما این تلاشی است که یک تجربه معنی دار را ایجاد می کند.

نام پروژه : Musiac, نام طراحان : Chia-Min Lin, نام مشتری : LinStudio.

Musiac سرویس توصیه موسیقی

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.