مجله طراحی
مجله طراحی
کلوپ بچه ها

Meland

کلوپ بچه ها کل این پروژه بیان عالی از زمین بازی سرپوشیده والدین - کودک را تکمیل کرده است ، نشان از درجه بالایی از کامل بودن و سازگاری در روایت ساده و روایی فضا. طراحی خط ظریف مناطق مختلف عملکردی را به هم متصل می کند و عقلانیت جریان بازدید کنندگان را درک می کند. روایت فضا به نوبه خود فضاهای مختلفی را از طریق یک طرح کامل به هم پیوند می دهد و مصرف کنندگان را به تجربه سفر شگفت انگیز تعامل والدین و فرزند سوق می دهد.

نام پروژه : Meland, نام طراحان : Li Xiang, نام مشتری : X+Living.

Meland کلوپ بچه ها

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.