مجله طراحی
مجله طراحی
پارک خانوادگی

Hangzhou Neobio

پارک خانوادگی بر اساس طرح اصلی مرکز خرید ، پارک خانوادگی Hangzhou Neobio به چهار منطقه مهم عملکردی تقسیم شده است که هر یک دارای چندین فضای جانبی است. این تقسیم بندی گروههای سنی ، علائق و رفتارهای بچه ها را در نظر گرفت و در عین حال کارکردهایی را برای سرگرمی ، آموزش و استراحت در حین فعالیت والدین و کودک نیز ترکیب کرد. گردش مناسب در فضا ، آن را به یک پارک جامع خانوادگی تبدیل کرده است که فعالیت های تفریحی و آموزشی را در بر می گیرد.

نام پروژه : Hangzhou Neobio, نام طراحان : Li Xiang, نام مشتری : Shanghai Neobio Enterprise Management Co., Ltd.

Hangzhou Neobio پارک خانوادگی

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.