مجله طراحی
مجله طراحی
طراحی داخلی مسکونی

Inside Out

طراحی داخلی مسکونی طراح معماری نخستین پروژه طراحی مستقل داخلی منزوی را با انتخاب آمیزه ای از مبلمان برجسته ژاپنی و نوردیک برای ایجاد فضایی راحت و دلپذیر انجام داد. چوب و پارچه بیشتر در تختخواب با حداقل اتصالات نور استفاده می شود. مفهوم & quot؛ در داخل & quot؛ جعبه چوبی با ورودی و راهرو چوبی متصل فاش شده و در حالی که در اتاق نشیمن باز است به عنوان & quot ؛ داخل & quot؛ نمایش کتابها و نمایش های هنری ، با اتاق هایی به عنوان & nbsp ؛ در خارج & quot؛ جیب فضاهایی که عملکردهای زندگی را ارائه می دهند

نام پروژه : Inside Out, نام طراحان : Tommy Hui, نام مشتری : T.B.C. Studio.

Inside Out طراحی داخلی مسکونی

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.