مجله طراحی
مجله طراحی
تبلیغات

Insect Sculptures

تبلیغات هر قطعه دست ساخته شده بود تا مجسمه هایی از حشرات را با الهام از محیط و غذاهایی که می خورند ایجاد کند. این اثر هنری به عنوان فراخوانی برای اقدام از طریق وب سایت Doom مورد استفاده قرار گرفت و آفات خانگی خاص را نیز شناسایی کرد. عناصر مورد استفاده برای این مجسمه ها از حیاط های آشغال ، زباله ها ، بستر رودخانه ها و بازارهای فوق العاده گرفته شده است. پس از جمع آوری هر حشره ، آنها در فتوشاپ عکس گرفته و روتوش شدند.

نام پروژه : Insect Sculptures, نام طراحان : Chris Slabber, نام مشتری : Chris Slabber.

Insect Sculptures تبلیغات

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.