مجله طراحی
مجله طراحی
مجموعه آشپزی آتش

Firo

مجموعه آشپزی آتش FIRO یک مجموعه پخت و پز 5 کیلوگرمی چند منظوره و قابل حمل برای هر نوع آتش باز است. اجاق گاز دارای 4 گلدان است که برای حفظ سطح مواد غذایی به ساخت راه آهن کشوها و دارای یک تکیه گاه چرخشی متصل است. بدین ترتیب FIRO می تواند به راحتی و با خیال راحت مانند کشوها بدون ریختن مواد غذایی مورد استفاده قرار گیرد در حالی که اجاق گاز نیمه کاره را در آتش می گذارد. گلدان ها برای اهداف پخت و پز و خوردن غذا مورد استفاده قرار می گیرند و با ابزار کارد و چنگال که در هر طرف گلدان ها چسبانده می شود ، دستگیر می شوند تا در حین گرم بودن ، آنها را در جیب های عایق دما قرار دهند. این بسته همچنین شامل یک پتو است و همچنین یک کیف است که تمام تجهیزات مفید را در خود جای داده است.

نام پروژه : Firo, نام طراحان : Andrea Sosinski, نام مشتری : NIMTSCHKE DESIGN - Andrea Sosinski.

Firo مجموعه آشپزی آتش

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.