مجله طراحی
مجله طراحی
مجموعه آشپزی آتش

Firo

مجموعه آشپزی آتش FIRO یک مجموعه پخت و پز 5 کیلوگرمی چند منظوره و قابل حمل برای هر نوع آتش باز است. اجاق گاز دارای 4 گلدان است که برای حفظ سطح مواد غذایی به ساخت راه آهن کشوها و دارای یک تکیه گاه چرخشی متصل است. بدین ترتیب FIRO می تواند به راحتی و با خیال راحت مانند کشوها بدون ریختن مواد غذایی مورد استفاده قرار گیرد در حالی که اجاق گاز نیمه کاره را در آتش می گذارد. گلدان ها برای اهداف پخت و پز و خوردن غذا مورد استفاده قرار می گیرند و با ابزار کارد و چنگال که در هر طرف گلدان ها چسبانده می شود ، دستگیر می شوند تا در حین گرم بودن ، آنها را در جیب های عایق دما قرار دهند. این بسته همچنین شامل یک پتو است و همچنین یک کیف است که تمام تجهیزات مفید را در خود جای داده است.

نام پروژه : Firo, نام طراحان : Andrea Sosinski, نام مشتری : NIMTSCHKE DESIGN - Andrea Sosinski.

Firo مجموعه آشپزی آتش

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.