مجله طراحی
مجله طراحی
دستبند

Phenotype 002

دستبند فرم دستبند فنوتیپ 002 نتیجه شبیه سازی دیجیتال از رشد بیولوژیکی است. الگوریتم به کار رفته در فرآیند خلاقانه ، امکان تقلید از رفتار ساختار بیولوژیکی و ایجاد اشکال ارگانیک غیرمعمول ، دستیابی به زیبایی محجوب به لطف ساختار بهینه و صداقت ماده را دارد. نمونه اولیه با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی تولید می شود. در مرحله آخر ، قطعه جواهرات به صورت دستی با برنجی ، جلا داده شده و با توجه به جزئیات به پایان می رسد.

نام پروژه : Phenotype 002, نام طراحان : Maciej Nisztuk, نام مشتری : In Silico.

Phenotype 002 دستبند

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.