مجله طراحی
مجله طراحی
رول دارچین با عسل

Heaven Drop

رول دارچین با عسل قطره بهشت نوعی دارچین است که با عسل خالص پر شده است و از چای استفاده می شود. ایده این بود که دو ماده غذایی را که به طور جداگانه استفاده می شوند ترکیب کنند و یک محصول کاملاً جدید بسازند. طراحان از ساختار رول دارچین الهام گرفتند ، از فرم غلتکی آن به عنوان ظرفی برای عسل استفاده کردند و برای بسته بندی رول های دارچین از موم زنبور عسل برای جدا کردن و بسته بندی رول های دارچین استفاده کردند. این چهره های مصری بر روی سطح آن به تصویر کشیده شده است ، زیرا مردم مصر اولین افرادی هستند که به اهمیت دارچین پی بردند و از عسل به عنوان یک گنج استفاده کردند! این محصول می تواند نمادی از بهشت در لیوان های چای شما باشد.

نام پروژه : Heaven Drop, نام طراحان : Ladan Zadfar and Mohammad Farshad, نام مشتری : Creator studio.

Heaven Drop رول دارچین با عسل

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.