مجله طراحی
مجله طراحی
رول دارچین با عسل

Heaven Drop

رول دارچین با عسل قطره بهشت نوعی دارچین است که با عسل خالص پر شده است و از چای استفاده می شود. ایده این بود که دو ماده غذایی را که به طور جداگانه استفاده می شوند ترکیب کنند و یک محصول کاملاً جدید بسازند. طراحان از ساختار رول دارچین الهام گرفتند ، از فرم غلتکی آن به عنوان ظرفی برای عسل استفاده کردند و برای بسته بندی رول های دارچین از موم زنبور عسل برای جدا کردن و بسته بندی رول های دارچین استفاده کردند. این چهره های مصری بر روی سطح آن به تصویر کشیده شده است ، زیرا مردم مصر اولین افرادی هستند که به اهمیت دارچین پی بردند و از عسل به عنوان یک گنج استفاده کردند! این محصول می تواند نمادی از بهشت در لیوان های چای شما باشد.

نام پروژه : Heaven Drop, نام طراحان : Ladan Zadfar and Mohammad Farshad, نام مشتری : Creator studio.

Heaven Drop رول دارچین با عسل

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.