مجله طراحی
مجله طراحی
بسته بندی هدیه کیک

Marais

بسته بندی هدیه کیک بسته بندی هدیه برای کیک (سرمایه دار). تصویر جعبه اندازه 15 کیک (دو اکتاو) را نشان می دهد. معمولاً جعبه های هدیه به سادگی همه کیک ها را مرتب مرتب می کند. با این حال جعبه های کیک های بسته بندی شده جداگانه متفاوت هستند. آنها با تمرکز روی تنها یک طرح هزینه ها را کاهش دادند و در استفاده از هر شش سطح ، آنها قادر به ایجاد هر نوع صفحه کلید بودند. با استفاده از این طرح ، آنها می توانند هر اندازه صفحه کلید ، از صفحه کلیدهای کوچک ، گرفته تا پیانوهای بزرگ 88 کلید و حتی بزرگتر را ایجاد کنند. به عنوان مثال ، برای یک اکتاو 13 کلید ، از 8 کیک استفاده می کنند. و یک پیانو بزرگ 88 کلید می تواند یک جعبه هدیه 52 کیک باشد.

نام پروژه : Marais, نام طراحان : Kazuaki Kawahara, نام مشتری : Latona Marketing Inc..

Marais بسته بندی هدیه کیک

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.